- Typ pompy: Pompa łopatkowa
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATI | P2413 |
AUGER | 87947 |
AUTEX | 863169 |
BBR | 001-10-26321 |
BGA | PSP5610 |
BOSCH | K S00 000 629 |
BOSCH | K S01 000 599 |
BSG | BSG 60-355-010 |
CASCO | CSP76108AS |
CASCO | CSP76108GS |
CASCO | CSP76108RS |
CEVAM | 131033 |
DA SILVA | DP2900 |
DELCOREMY | DSP1220 |
DEPA | PA2413 |
DIPASPORT | PSO003AN |
DIPASPORT | PSO003N |
DIPASPORT | PSO003R |
DRI | 715.520.299 |
DRI | 715520299 |
EAI | SOR4130094 |
EAI | SOR4520094 |
EAI | SOR4940110 |
ELSTOCK | 15-0299 |
ERABENELUX | SP89001 |
GR | PI0871 |
IPD | 36-2164 |
JPG | 1345103200 |
KAMOKA | PP132 |
LAUBER | 55.1032 |
LAUBER | 55.6149 |
LENCO | SP3643 |
LIZARTE | 04.13.0094 |
LIZARTE | 04.52.0094 |
LIZARTE | 04.94.0110 |
LUK | 541 0157 10 |
MAPCO | 27889 |
MERCE | 002 466 93 01 |
MERCE | 002 466 94 01 |
MERCE | 004 466 13 01 |
MERCE | A002 466 93 01 |
MERCE | A002 466 94 01 |
MERCE | A004 466 13 01 |
MEYLE | 014 631 0009 |
MSG | ME 004 |
OPTIMAL | HP-643 |
OSSCA | 07498 |
QH BENELUX | QSRPA189 |
QUINTON HA | QSRPA189 |
RE-EX | 504-00300 |
REMY | DSP1220 |
RUV | 975124 |
SAMPA | 206.401 |
SANDO | SSP76108.0 |
SANDO | SSP76108.1 |
SANDO | SSP76108.2 |
SERVOTEC | STSP9301 |
SERVOTEC | STSP9301XSET-1 |
SERVOTEC | STSP9301XSET-2 |
SHAFTEC | HP1858 |
SPIDAN | 53982 |
STEC | ST00112 |
TRW | JPR509 |
Test_Bosch | 2839 001 |
Test_Bosch | 7692 955 519 |
Test_Bosch | 7692.955.519 |
URW | 32-89583 |
VAICO | V30-1835 |
VPM | VPM0024669301 |
WAT | BMR67L |
ZF PARTS | 2839 001 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.