Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR212

4.4 (14 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
JPR212
Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR212
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR212 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kaucja: 493,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

690,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
TRW
Jednostka:
sztuka
EAN:
3322937389490
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Typ pompy:
Pompa łopatkowa

Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Dowiedz się więcej

Opcja wyposażenia:
LF68
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:
Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:
120
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Kaucja: 493,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa JPR212 firmy TRW

Parametry:
  • Tryb pracy: Hydrauliczny
  • Typ pompy: Pompa łopatkowa
  • Opcja wyposażenia: LF68
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
  • Cisnienie [bar]: 120
Uwaga! Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego! Do ceny doliczana kaucja zwracana klientowi po odesłaniu wymontowanej, starej części. Aby sprawdzić wysokość kaucji dodaj towar do koszyka.

Opinie

Średnia ocena:
4.4 (14 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JPR212

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach TRW w kategorii Przekładnia kierownicza, pompa

stanisław

(22.02.2022)

1.0
Problemy z elektroniką po regeneracji. Elektronika lutowana a nie zgrzewana. Cyna spadła do sterownika i go zniszczyła. Nie polecam.

Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JER134

Denny

(27.01.2021)

5.0

Po zamontowaniu przekładni kierownica chodzi bardzo gładko. Jej ruchy od razu przekładają się na skręt kół. Bardzo to ułatwia samą jazdę jak i parkowanie na zatłoczonych parkingach

Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRM502

Bartosz

(13.01.2021)

4.0

dobrze, że zdecydowałem się na zakup przekładni właśnie tutaj. Po zamontowaniu jej w końcu można komfortowo prowadzić. Wcześniej wszelkie manewry kierownicą nijak przekładały się na ruch kół. Ogromna róznica. Dobra część, polecam

Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRP895

Numery OEM

Szukaj zamienników dla JPR212 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BMW 1 141 569
BMW 1 141 570
BMW 32 41 1 141 569
BMW 32 41 1 141 570
CARDONE 21G42118
DA SILVA DP2868
DELCOREMY DSP666
ERABENELUX SP8666
ERABENELUX SP8682
LIZARTE 04.23.0500
LUK 541 0048 10
QUINTON HA QSRPA99
RUV 975011
TRISCAN 851511641
TRISCAN 851511642
TTV TSP569B

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa JPR212 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

TRW

TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.

Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.

Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.

Cechy Części

Pompa łopatkowa
Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze