Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 62-00-0012 |
AUDI | 6Q0407311Q |
AUDI | 6Q0498099B |
AUDI | 6Q0498099E |
AUDI | 6Q0498099EX |
AUDI | 6QD498099 |
AUTEX | 820178 |
BORG BECK | BCJ1182 |
CAR | GSK4530K |
CEVAM | 6474 |
CEVAM | 6474N |
CEVAM | 6474T |
CIFAM | 607-414 |
DA SILVA | J3543 |
DEPA | JW38 |
DRIVE | 40-0049 |
DYS | 77-SO-1003 |
EAI | CV22366K |
FAG | 771 0351 30 |
FORD | 6C0498099B |
FORD | 6C0498099BX |
FRECCIA | CVJ13-1015 |
GLO | 3543K |
GR | AU1120K |
GR | AU1121K |
GR | SE1040 |
GR | SK1006 |
GR | SK1006K |
GR | WW1129 |
GR | WW1129K |
GSP | 803024 |
IPD | 31-2648 |
JAPANPAR | GI-0012 |
JPG | 1143302310 |
LOEBRO | 303557 |
LOEBRO | 306216 |
LPR | KSK453 |
MAPCO | 16831 |
MAXGEAR | 49-0250 |
METELLI | 15-0414 |
METELLI | 15-1414 |
METZGER | 7110107 |
MEYLE | 100 498 0118 |
NK | 5147129 |
OPTIMAL | CW-2509 |
SEAT | 6Q0407311Q |
SEAT | 6Q0498099B |
SEAT | 6Q0498099E |
SEAT | 6Q0498099EX |
SEAT | 6QD498099 |
SERCORE | 21221 |
SKODA | 6Q0407311Q |
SKODA | 6Q0498099B |
SKODA | 6Q0498099E |
SKODA | 6Q0498099EX |
SKODA | 6QD498099 |
SNR | OJK54.008 |
SPIDAN | 21587 |
SPIDAN | 36037 |
SWAG | 30 10 9401 |
TOPRAN | 110 807 |
TRISCAN | 8540 29144 |
VAG | 6Q0407271DA |
VAICO | V10-7427 |
VW | 6Q0407311Q |
VW | 6Q0498099B |
VW | 6Q0498099BX |
VW | 6Q0498099E |
VW | 6Q0498099EX |
VW | 6QD498099 |
VW | 6QD498099X |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.
Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.
Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.
Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.
Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.