- Liczba cylindrów: 4
- Napięcie [V]: 12
- Konstrukcja świec żarowych: Zdolny do nagrzewania wtórnego
Dodaj opinię
(02.01.2021)
Działa bardzo dobrze, jakościowo też jest ok. Nie byłem przekonany czy to dobry pomysł wymieniać tą częsć samemu, ale na waszej stronie jest tyle informacji, że poczytałem i spokojnie dałem sobie radę
Opinia wystawiona dla Przekaźnik świec żarowych BORGWARNER (BERU) GSE105
(17.02.2016)
Opinia wystawiona dla Przekaźnik świec żarowych BORGWARNER (BERU) GSE101
(22.02.2013)
Opinia wystawiona dla Przekaźnik świec żarowych
Producent | Numery OEM |
---|
CHAMPION | CCU128 |
HITACHI AU | 132079 |
OPEL | 4400385 |
OPEL | 9108385 |
RENAU | 77 00 109 860 |
RENAU | 7700103788 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sterowniki i czujniki to niewielkie, lecz skomplikowane części, które kierują pracą nowoczesnego samochodu. Bez ich działań kontrolnych i reakcji na wyniki pomiarów, większość podzespołów nie byłaby w stanie poprawnie funkcjonować. Czujniki kontrolują m.in. temperaturę i ciśnienie cieczy oraz gazów w instalacjach samochodowych. Większość z nich połączona jest ze sterownikiem silnika. Sterowniki i czujniki współpracują w ten sposób, że pomiary są przekazywane do sterowników, aby te mogły odpowiednio zmodyfikować skład mieszanki powietrzno-paliwowej dostarczanej do komór spalania lub manipulować tempem wtrysku.
Im nowocześniejszy samochód, tym więcej w nim czujników. Podstawowe czujniki to między innymi te, które kontrolują pracę wałka rozrządu i wału korbowego. Dzięki nim sterownik silnika otrzymuje wskazówki, jak kierować tempem wtrysku, uwzględniając obroty tłoków. Chcąc uniknąć zwiększonego spalania, należy pilnować sprawności sondy lambda, która określa poziom zanieczyszczenia spalin. Za sprawą tych informacji sterowniki uzyskują niezbędne instrukcje, jak modyfikować mieszankę paliwowo-powietrzną.
Czujniki to nowoczesne urządzenia elektroniczne, które z jednej strony są konstrukcyjnie skomplikowane, z drugiej posiadają zabezpieczenia przed uszkodzeniami. Niemniej mogą one ulegać awariom, zwłaszcza jeśli są wyeksponowane na działanie czynników zagrażających. Przykładowo, pracująca w skrajnie wysokich temperaturach oraz wśród zanieczyszczeń, sonda lambda może w pewnym momencie odmówić posłuszeństwa. Podobnie sterowniki mogą ulegać uszkodzeniom, choćby wskutek przepalenia przewodów. Zwykle w takich przypadkach konieczna jest wymiana danego elementu.
Beru to niemiecka marka, która produkuje części samochodowe znane z bardzo dobrej jakości i atrakcyjnej ceny. Firma jest jednym z wiodących dostawców świec żarowych na rynku części zamiennych. Udział marki Beru w światowym rynku motoryzacyjnym wynosi około 40 procent dla świec żarowych do silników wysokoprężnych Diesla.
Beru należy do koncernu BorgWarner BERU Systems GmbH, wiodącego dostawcy części samochodowych w Europie. Osiągnięcie tak dobrych wyników nie było łatwe, ale dziś firma współpracuje z największymi producentami samochodów na świecie. Beru zaopatruje także niezależny rynek części zamiennych, gdzie marka jest bardzo dobrze znana i ceniona za dobry stosunek jakości do ceny.
Części samochodowe Beru przeznaczone są nie tylko do samochodów osobowych, ale także do aut dostawczych oraz ciężarowych. Rozwój oferty marki dotyczy przede wszystkim zastosowań elektronicznych w technologii czujników i różnych systemów zapłonowych. Beru dostarcza części zamienne na cały świat.
Podstawowe linie produkcyjne marki Beru to świece zapłonowe, sterowniki, świece żarowe i zestawy przewodów zapłonowych. Istnieje jednak także wiele innych części zamiennych Beru, które uzupełniają cały asortyment marki – m.in. systemy monitorowania ciśnienia w oponach lub innowacyjne czujniki kół.
Części samochodowe Beru korzystają z nowoczesnych technik inżynierii oprogramowania i ciągłego doskonalenia procesów produkcyjnych. Trwałość każdego elementu jest gwarantowana przez wiele lat. Części Beru to ponadto nie tylko niezawodne i ekonomiczne podzespoły, ale także przyjazne dla środowiska.