Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza TRW JRP632

4.4 (14 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
JRP632
Przekładnia kierownicza TRW JRP632
  • Przekładnia kierownicza TRW JRP632 - fot.1
  • Przekładnia kierownicza TRW JRP632 - fot.2
  • Przekładnia kierownicza TRW JRP632 - fot.3
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 149 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Cena katalogowa: 4101,00 zł
2734,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
TRW
Jednostka:
sztuka
EAN:
3322937319329
Numer katalogowy:
6000000387
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:
SMI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:
Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:
Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm]:
1183
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:
Bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:
18
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:
24
Długość przegub aksialny [mm]:
219
Rodzaj gwintu przegub aksialny:
Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:
M12x1,25
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa JRP632 firmy TRW

Parametry:
  • Tryb pracy: Hydrauliczny
  • Ograniczenia producenta: SMI
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
  • Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
  • Długość całkowita [mm]: 1183
  • Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Bez zazębienia
  • Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 18
  • Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 24
  • Długość przegub aksialny [mm]: 219
  • Rodzaj gwintu przegub aksialny: Gwint zewn.
  • Rozmiar gwintu przegub aksialny: M12x1,25
Uwaga! Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego! Do ceny doliczana kaucja zwracana klientowi po odesłaniu wymontowanej, starej części. Aby sprawdzić wysokość kaucji dodaj towar do koszyka.
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.4 (14 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Przekładnia kierownicza TRW JRP632

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach TRW w kategorii Przekładnia kierownicza, pompa

stanisław

(22.02.2022)

1.0
Problemy z elektroniką po regeneracji. Elektronika lutowana a nie zgrzewana. Cyna spadła do sterownika i go zniszczyła. Nie polecam.

Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JER134

Denny

(27.01.2021)

5.0

Po zamontowaniu przekładni kierownica chodzi bardzo gładko. Jej ruchy od razu przekładają się na skręt kół. Bardzo to ułatwia samą jazdę jak i parkowanie na zatłoczonych parkingach

Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRM502

Bartosz

(13.01.2021)

4.0

dobrze, że zdecydowałem się na zakup przekładni właśnie tutaj. Po zamontowaniu jej w końcu można komfortowo prowadzić. Wcześniej wszelkie manewry kierownicą nijak przekładały się na ruch kół. Ogromna róznica. Dobra część, polecam

Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRP895

Numery OEM

Szukaj zamienników dla JRP632 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CARDONE 26G67111
CARDONE 26G78129
CARDONE 26G78153
DELCOREMY DSR1597L
DELCOREMY DSR863L
ERABENELUX SR2772
LIZARTE 01.98.6000
LIZARTE 01.98.6002
MAPCO 29906
QUINTON HA QSRP1030
SPIDAN 52194
TRISCAN 851010405
TTV TSR863L
Test_Bosch 8002194
VOLVO 30858493
VOLVO 30864664
VOLVO 30865610
VOLVO 30884299
VOLVO 30884426
VOLVO 8251800
VOLVO 8601646
VOLVO 8602080
VOLVO 8602139
VOLVO 8607646

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa JRP632 pasuje do Twojego auta

 

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

TRW

TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.

Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.

Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze