- Napięcie [V]: 12
- Ilość biegunów: 8
- Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Dodaj opinię
(28.10.2021)
Opinia wystawiona dla Przepływomierz masowy powietrza BREMI 30120
(14.08.2020)
Opinia wystawiona dla Przepływomierz masowy powietrza BREMI 30217
(21.07.2020)
Opinia wystawiona dla Przepływomierz masowy powietrza BREMI 30047
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | AFH70M-111 |
ACDELCO | AFH70M-121 |
ACDELCO | AFH70M-122 |
AUTLOG | LM1247 |
BBT | AMS712 |
BBT | AMS713 |
CARDONE | 7450092 |
CHEVR | 20 787 043 |
CHEVR | 22 895 480 |
CSV ELECTR | CSM6928 |
DELPHI | AF10412 |
DELPHI | AF10665 |
DELPHI | AF10682 |
DELPHI | AF10682-12B1 |
ELTA AUTOM | EE4313 |
ELTA AUTOM | XAM4330 |
ERA | 558187 |
FEBI | 181791 |
FEBI | 181970 |
FUELPARTS | MAFS507-OE |
GM | 20787043 |
GM | 22895480 |
GM | 23118170 |
GM | 23144941 |
GM | 23262343 |
GM | 23262344 |
HBELPARTS | 70640514 |
HELLA | 8ET 358 095-471 |
HITACHI AU | MAF0120 |
HITACHI | 135069 |
HITACHI | 135101 |
HITACHI | 135139 |
HITACHI | 135141 |
HITACHI | 2505069 |
HITACHI | 2505139 |
HITACHI | 2505141 |
HITACHI | AFH70M111 |
INTER | 19799 |
INTER | 19891 |
INTER | 19894 |
INTERMOTOR | EAM232 |
INTERMOTOR | MAS0323 |
INTERMOTOR | MAS0351 |
LEMARK | LMF293 |
LEMARK | LMF371 |
LEMARK | LMF374 |
LUCAS_ELEC | FDM5014 |
LUCAS_ELEC | FDM5064 |
LUCAS_ELEC | FDM5067 |
METZGER | 0890342 |
MOBILETRON | MA-B257S |
MOTAQUIP | LVMA446 |
NGK | 96339 |
NGK | EPBMWT8-V025D |
NTY | EPP-PL-008 |
OPEL | 20 787 043 |
OPEL | 22 895 480 |
OPEL | 23 262 343 |
OPEL | 8 36 011 |
OPEL | 8 36 025 |
OSSCA | 33013 |
PIERBURG | 7.07759.80.0 |
SPECTRA PR | MA389 |
VAUXH | 20 787 043 |
VAUXH | 22 895 480 |
VAUXH | 23 262 343 |
VEMO | V51-72-0225 |
WAI | MAF20306 |
WILMINK | WG1495275 |
WILMINK | WG2224571 |
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
OPEL
|
VAUXHALL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
Bremi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Producent znany jest z wieloletniego doświadczenia w produkcji najlepszych części zamiennych do układu zapłonowego. Bremi to grupa ekspertów, którzy nieustannie dążą do doskonałości i podtrzymują rygorystyczne procesy produkcyjne. Te rzeczy to podstawa dla części samochodowych najwyższej jakości.
Jednym z powodów ogromnego sukcesu marki Bremi jest nieustanne zwracanie uwagi na potrzeby rynku motoryzacyjnego. To części samochodowe, które nie różnią się niczym od oryginalnych części stosowanych na montażu fabrycznym samochodów popularnych marek. Materiały wykorzystywane w produkcji podlegają selekcji i są testowane pod kątem podstawowych właściwości.
Ponadto przeprowadzany jest szereg testów końcowych w celu zapewnienia najwyższej jakości każdej z części Bremi przed zapakowaniem i przekazaniem do dystrybucji na rynek części zamiennych. Dzięki tym wszystkim szczegółowym procesom, każdy właściciel samochodu i kierownik floty otrzymuje najlepszy rodzaj części zamiennej.