- Ilość zębów: 42
- Ilość zębów: 70
- Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Ciężar [kg]: 1,614
Wyprzedaż
Dodaj opinię
(10.11.2016)
Opinia wystawiona dla Pierścień uszczelniający FEBI BILSTEIN 38238 (Od strony czołowej)
(19.03.2013)
Opinia wystawiona dla Wałek rozrządu FEBI BILSTEIN 04934
(22.02.2013)
Opinia wystawiona dla Wałek rozrządu FEBI BILSTEIN 02227
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 17856MR |
4X4 ESTANF | EST-VVTA-018 |
ABAKUS | 120-09-045 |
ASHIKA | VVTA-018 |
AUTEX | 718020 |
AUTLOG | KT7056 |
Autopumps | AVVTG3021 |
BAPMIC | BACB11-149012 |
BBR | 001-10-22169 |
BOGAP | C1336131 |
CAUTEX | 771523 |
Dr.Motor A | DRM01552 |
ET ENGINET | VT0013 |
FARE SA | 31568 |
FREY | 706600501 |
GK | SK8020 |
HEPU | 21-7015 |
INA | 427 1104 10 |
IPD | 21-7015 |
JAPANPAR | VVT-018 |
JAPKO | VVTJ-018 |
KOLBENSCHM | 50007994 |
LYNXAUTO | TV-0055 |
MATRIX PRO | MX02050096 |
MAXGEAR | 54-2474 |
MERCE | 272 050 15 47 |
MERCE | 272 050 27 47 |
MERCE | 272 050 43 47 |
MERCE | 272 050 45 47 |
MERCE | 272 050 52 47 |
MERCE | A272 050 15 47 |
MERCE | A272 050 27 47 |
MERCE | A272 050 43 47 |
MERCE | A272 050 45 47 |
MERCE | A272 050 52 47 |
METALCAUCH | 42435 |
METZGER | 2410038 |
MOTIVE | VVTG4021 |
MTR | 12170578 |
NTY | RKZ-ME-006 |
OSSCA | 32974 |
PLYOM | P771523 |
PartsTec | PTA126-0024 |
STC | T442435 |
SWAG | 33 10 2867 |
TOPRAN | 410 412 |
TTC | 02.12.238 |
VAICO | V30-2930 |
WILMINK | WG2128931 |
WILMINK | WG2171241 |
WILMINK | WG2225717 |
at autotei | at22235 |
hajus Auto | 1091039 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.