- Długość [mm]: 520
- Średnica wewnętrzna [mm]: 36,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 44,0
- Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
- Lokalizacja w aucie: Góra
- Ciężar [kg]: 0,35
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 153191A |
AUGER | 120324 |
Aslyx | AS-203967 |
BBR | 001-10-27392 |
BIRTH | 54744 |
BSG | BSG 70-720-018 |
CAUTEX | 035084 |
CITRO | 1317.A5 |
DT SPARE P | 12.17104 |
FARE SA | 9029 |
FARE-MX | 9029 |
FAST | FT61592 |
FEBI | 37348 |
FERRON | TOP04750944 |
FIAT | 1302461080 |
G.U.D. | GSH014801 |
GATES-AU | 05-2405 |
GATES-BR | 21111 |
GATES | 05-2405 |
GOOM | RH-0235 |
HART | 615 123 |
IBRAS | 14801 |
IMPERGOM | 19565 |
KAUTEK | CI-RH006 |
KRAFTVOLL | 10030281 |
MAPCO | 39212 |
MEHA AUTOM | MH52816 |
METALCAUCH | 08842 |
METZGER | 2420242 |
MI.R.A. | 16/6210 |
NIFEA | 14801 |
PEUGE | 1317.A5 |
PLYOM | P035084 |
RAPRO | R15124 |
SAMPA | 067.308 |
SASIC | 3400076 |
STC | T408842 |
Storm | F9029 |
THERMOTEC | DWF264TT |
UCEL | 51206 |
UNIGOM | S3045 |
VAICO | V22-0371 |
VEMA | VE54744 |
WILMINK | WG1795987 |
WILMINK | WG2253211 |
WILMINK | WG2308548 |
WTI automo | T833078 |
YTT | Y30300 |
alp | ALP-003966 |
at autotei | at21736 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Osiągi samochodu zawsze są bezpośrednio uzależnione od silnika. Jeżeli chcesz utrzymać je na najwyższym poziomie powinieneś zadbać o to, by jego praca odbywała się w optymalnej temperaturze. Wysokiej jakości, elastyczne przewody układu chłodzenia firmy DT zapewniają silnikowi najwyższą wydajność i odpowiednią temperaturę. Ich odporna na ciepło konstrukcja wydłuża ich żywotność dzięki czemu wymiany nie trzeba wykonywać zbyt często.
Płyn chłodzący silnika wprowadzany jest pod ciśnieniem przez pompę wodną, natomiast przewody chłodnicy odgrywają kluczową rolę w układzie chłodzenia, przenosząc płyn chłodzący do i z chłodnicy. Dzięki swej elastyczności węże mogą idealnie dopasowywać się do każdego układu chłodniczego.
Przed wymianą starego węża na nowy należy wcześniej usunąć wszelkie ślady korozji znajdujące się przy chłodnicy, kolektorze dolotowym, czy pompie wodnej, tak aby zapewnić dobre dopasowanie i szczelność zacisków przewodu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.