- Długość [mm]: 555
- Gwint wewnętrzny [mm]: M10 x 1
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,108
- Dla numeru OE: 639 428 10 35
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | SL 6511 |
ABE | C82159ABE |
ADRIAUTO | 27.1290 |
AKRON-MALÒ | 81229 |
ASHUKI | PAL3-0373 |
AUTO-SPEED | 290BK06676 |
BOSCH | 1 987 481 461 |
BROVEX-NEL | H7951 |
CAVO | C900 673A |
COFLE | 92.BH.ME058 |
CORTECO | 19037257 |
FREY | 745908101 |
FTE | 555E.454E.1 |
FTE | 9240311 |
KAWE | H7951 |
LABCP | 55.17057 |
LAMPERTI | TF.71268 |
MAXGEAR | 52-0399 |
MEHA AUTOM | MH73068 |
MERCE | 639 428 10 35 |
MERCE | A639 428 10 35 |
METZGER | 4110482 |
MEYLE | 014 525 0022 |
NK | 853387 |
QUICKBRAKE | 37.050 |
RICAMBIFLE | 02080515 |
RYME | 47022 |
STELLOX | 12-17407-SX |
STELLOX | 12-17571-SX |
SWAG | 10 92 8500 |
TEXTAR | 40208500 |
TOPRAN | 408 317 |
TRISCAN | 8150 23119 |
TTC | 02.35.296 |
VAICO | V30-0547 |
VANHE | SL 5688 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.