- Dla numeru OE: 22440-86J10
- Długość 4 [mm]: 620
- Długość 3 [mm]: 550
- Długość 2 [mm]: 385
- Długość kabli: 300
- Długość 1 [mm]: 300
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 132-01-101 |
ASHIKA | 132-01-109 |
BLUEPRINT | ADN11606 |
BLUEPRINT | ZEF1377 |
BORGW BERU | ZEF1377 |
BOSCH | 0 986 357 239 |
BREMI | 600/365 |
CHAMPION | CLS059 |
EFI AUTOMO | 6820 |
EFI AUTOMO | 9914 |
FACET | 4.9658 |
FAE | 85860 |
HBJAKOPART | J5381005 |
INTERMOTOR | 76312 |
INTERMOTOR | OEF227 |
INTERMOTOR | OEK074 |
INTERMOTOR | OES1280 |
JAPANPAR | IC-101 |
JAPANPAR | IC-109 |
JAPKO | 132101 |
JAPKO | 132109 |
KAVO PARTS | ICK-6501 |
LUCAS | LUC4269 |
MAG | 600000175210 |
NIPPARTS | J5381005 |
NISSA | 22440-86J10 |
NISSA | 2244086J00 |
QUINTON HA | XC1522 |
STELLOX | 10-38022-SX |
VALEO | 346675 |
VEMO | V38-70-0040 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przewody zapłonowe odpowiadają za przekazywanie prądu z cewki zapłonowej bezpośrednio na świece. To typowy element eksploatacyjny samochodu, niestety dosyć podatny na różnego rodzaju awarie.
Największa trwałość cechuje oryginalne przewody zapłonowe, wykorzystane podczas pierwszego montażu fabrycznego w samochodzie. Takie przewody wytrzymują przebiegi nawet do 200 tys. kilometrów, oczywiście pod warunkiem, że nie dojdzie do ich uszkodzenia mechanicznego lub termicznego.
Producenci zamiennych przewodów zapłonowych zalecają, by wymieniać je mniej więcej co 40 – 60 tys. km przebiegu. Proces eksploatacji samochodu sprawia bowiem, że dochodzi do utleniania styków przewodów. Powoduje to znaczny wzrost oporności i może tym samym doprowadzić do uszkodzenia cewki zapłonowej. Ponadto eksploatacji ulega także izolacja przewodów, która zmaga się z wysokimi temperaturami, zabrudzeniami oraz oparami paliwa.
Do typowych objawów zużytych lub uszkodzonych przewodów zapłonowych należy zaliczyć m.in. nierówną pracę silnika, falowanie obrotów oraz przygasanie silnika na biegu jałowym. Niekiedy da się także zauważyć delikatnie szarpanie podczas jazdy. Odwlekanie wymiany przewodów zapłonowych jest bardzo niebezpieczne i może doprowadzić nawet do wypadania zapłonów lub uszkodzenia katalizatora.
Przewodów zapłonowych oczywiście się nie naprawia. W razie ich awarii lub uszkodzenia należy kupić nowy komplet przewodów i po prostu je wymienić. Wymianę zaleca się przeprowadzić w profesjonalnym warsztacie samochodowym, by nie doszło do np. uszkodzenia podzespołów będących w pobliżu. Ponadto nie zapominajcie, że wraz z przewodami zaleca się także wymianę świec zapłonowych.
Ackoja to młoda marka, stworzona dopiero w 2016 roku. Jednak za produkcją części samochodowych Ackoja stoją profesjonaliści z wieloletnim stażem. Marka auto części Ackoja należy do niemieckiego przedsiębiorstwa Vierol. Zostało ono założone już w 1977 roku, a dzisiaj posiada w ofercie przeszło 40 000 produktów, dystrybuowanych do ponad 125 krajów. Firma specjalizuje się w produkcji części silnika oraz elektronicznych komponentów samochodowych. Jednak oferta jest o wiele bogatsza i obejmuje większość kategorii. Pod marką Ackoja oferowane są podzespoły z różnych układów samochodowych, wszystkie jednak dedykowane samochodom produkcji azjatyckiej, przeznaczonym na rynek europejski. Części Ackoja to między innymi elementy silnika i systemu tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej, ale też układu kierowniczego, zestawy sprzęgła i rozrządu, reflektory, i lampy, części nadwozia i wiele więcej. Oferta części samochodowych Ackoja jest kompletna i zaspokaja pełne potrzeby zdecydowanej większości pojazdów azjatyckich należących do europejskiego parku samochodowego. Jakość produktów potwierdzają liczne certyfikaty zgodności z restrykcyjnymi normami. Jednocześnie części Ackoja są dostępne w stosunkowo niskich cenach.