- Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
- Wymiary radiatora: KEVLAR
- Średnica zewnętrzna [mm]: 7
- Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia M4
- Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza: Rodzaj połączenia SAE
- Przewód zapłonowy: Rodzaj połączenia SAE
Dodaj opinię
(14.02.2018)
Opinia wystawiona dla Przewody zapłonowe - zestaw JANMOR VL17
(22.01.2015)
Opinia wystawiona dla Przewody zapłonowe - zestaw JANMOR FAU17
(03.07.2013)
Opinia wystawiona dla Przewody zapłonowe - zestaw JANMOR D1E
Producent | Numery OEM |
---|
BBT | ZK1561 |
BBT | ZK1582 |
BORGW BERU | ZEF736 |
BOSCH | 0 986 356 743 |
BREMI | 600/105 |
DELCOREMY | DRL403 |
EFI AUTOMO | 2471 |
FACET | 4.8541 |
FAE | 83180 |
KAGER | 64-0353 |
MAG | 941145310728 |
MAG | MSK728 |
NGK | RC-RN1307 |
RENAU | 77 00 720 781 |
RENAU | 77 00 720 783 |
RENAU | 7700741872 |
TESLA | T792B |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przewody zapłonowe odpowiadają za przekazywanie prądu z cewki zapłonowej bezpośrednio na świece. To typowy element eksploatacyjny samochodu, niestety dosyć podatny na różnego rodzaju awarie.
Największa trwałość cechuje oryginalne przewody zapłonowe, wykorzystane podczas pierwszego montażu fabrycznego w samochodzie. Takie przewody wytrzymują przebiegi nawet do 200 tys. kilometrów, oczywiście pod warunkiem, że nie dojdzie do ich uszkodzenia mechanicznego lub termicznego.
Producenci zamiennych przewodów zapłonowych zalecają, by wymieniać je mniej więcej co 40 – 60 tys. km przebiegu. Proces eksploatacji samochodu sprawia bowiem, że dochodzi do utleniania styków przewodów. Powoduje to znaczny wzrost oporności i może tym samym doprowadzić do uszkodzenia cewki zapłonowej. Ponadto eksploatacji ulega także izolacja przewodów, która zmaga się z wysokimi temperaturami, zabrudzeniami oraz oparami paliwa.
Do typowych objawów zużytych lub uszkodzonych przewodów zapłonowych należy zaliczyć m.in. nierówną pracę silnika, falowanie obrotów oraz przygasanie silnika na biegu jałowym. Niekiedy da się także zauważyć delikatnie szarpanie podczas jazdy. Odwlekanie wymiany przewodów zapłonowych jest bardzo niebezpieczne i może doprowadzić nawet do wypadania zapłonów lub uszkodzenia katalizatora.
Przewodów zapłonowych oczywiście się nie naprawia. W razie ich awarii lub uszkodzenia należy kupić nowy komplet przewodów i po prostu je wymienić. Wymianę zaleca się przeprowadzić w profesjonalnym warsztacie samochodowym, by nie doszło do np. uszkodzenia podzespołów będących w pobliżu. Ponadto nie zapominajcie, że wraz z przewodami zaleca się także wymianę świec zapłonowych.
Historia marki Janmor sięga 1987 roku. Firma specjalizowała się wstępnie w produkcji wysokonapięciowych przewodów zapłonowych, a także dostarczała cewki zapłonowe i moduły dla wiodących europejskich producentów samochodów. Aktualnie części Janmor to podzespoły dostępne i znane na całym świecie.
Janmor jest jednym z największych producentów części do systemu zapłonowego w Europie. Ponad 50% auto części firmy jest eksportowanych. Pod marką Janmor produkuje się zarówno oryginalne części do niektórych polskich samochodów, jak i części zamienne do większości samochodów popularnych marek europejskich.
Przewody zapłonowe Janmor to wysokiej jakości części samochodowe, uznawane za jedne z najlepszych na rynku. Oferta dedykowana jest zarówno do samochodów z silnikiem benzynowym, jak i do pojazdów z silnikiem wysokoprężnym. Przewody zostały wyprodukowane z najlepszych materiałów, odpornych na agresywne środki chemiczne oraz skrajne temperatury (od -50 ° C do + 250 ° C).
Ponadto w katalogu marki Janmor znajduje się aktualnie ponad 600 rodzajów cewek zapłonowych wykonanych z najlepszych jakościowo materiałów. Podzespoły te trafiają na oryginalne wyposażenie do wielu grup motoryzacyjnych, a także na niezależny rynek części zamiennych.