- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Cisnienie [bar]: 3
- Ciśnienie [psi]: 43,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BMW | 1 721 992 |
BMW | 1 729 320 |
BMW | 1 743 378 |
BMW | 1 747 078 |
BMW | 13 53 1 721 992 |
BMW | 13 53 1 729 320 |
BMW | 13 53 1 743 378 |
BMW | 13 53 1 747 078 |
BOSCH | 0 280 160 503 |
BOSCH | 0 280 160 567 |
HELLA | 98178 |
KIA | 0K93713280 |
KIA | 93713280 |
LUCAS_ELEC | FDB930 |
MEATDORIA | 75020 |
METZGER | 0892137 |
OSSCA | 42351 |
PIERBURG | 7.21548.00 |
PIERBURG | 7.21548.50 |
PIERBURG | 72154800 |
PIERBURG | 721548000 |
PIERBURG | 72154850 |
PIERBURG | 721548500 |
S.I.D.A.T | 89010 |
WILMINK | WG1012553 |
WILMINK | WG1026582 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulator ciśnienia paliwa to niezwykle ważna część układu zasilania paliwem. Znajduje się przy kolektorze ssącym, odpowiadając za kontrolę ciśnienia paliwa dostarczanego do układu napędowego. Standardowy regulator ciśnienia jest dzisiaj urządzeniem elektromagnetycznym. Jego podstawowe elementy konstrukcyjne to: uzwojenie i rdzeń elektromagnesu oraz kulka zaworu, gdyż regulator ciśnienia to niejako połączenie czujnika z zaworem.
Z zewnątrz regulator ciśnienia paliwa wygląda jak metalowa puszka. Jest on położony w takim miejscu, aby możliwy był napływ benzyny, zanim zostanie ona spalona. W regulatorze określane jest ciśnienie względem tego, panującego w kolektorze ssącym. Zbyt duże ciśnienie wymusza otwarcie wylotu. W ten sposób nadmiar benzyny wraca do baku i dochodzi do obniżenia ciśnienia.
Zwykle regulator ciśnienia to bardzo niewielki element, który nie wygląda na zbyt skomplikowany ani ważny. Jednak jego niesprawność w zasadzie wymaga natychmiastowego zaprzestania jazdy. Wysokie ciśnienie benzyny sprawia, że paliwa dostaje się do komory zbyt dużo. Tym samym znaczna jej część nie jest spalana. Ma to fatalny wpływ na poszczególne części silnika, a także na katalizator. Niedostateczne ciśnienie jest równie niepożądane. Skutkuje ono znacznym spadkiem mocy. Niemożliwe może się okazać wyprzedzanie, a w skrajnych przypadkach nie sposób w ogóle kontynuować jazdę. Co ważne, awaria regulatora ciśnienia paliwa może prowadzić do usterek kolejnych części samochodowych, jeżeli samochód nie zostanie zatrzymany. Należy jednak w tym miejscu zaznaczyć, że regulator ciśnienia to stosunkowo wytrzymała część samochodowa, która przeważnie wymaga wymiany dopiero po przejechaniu 200-250 tysięcy kilometrów.
Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.
Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.
Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.