- Średnica zewnętrzna [mm]: 95
- Szerokość [mm]: 20,6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AJUSA | 5751.21 |
AJUSA | 96117885 |
AUTOKIT | 03.247 |
CITRO | 00 005 751 21 |
CITRO | 5751-21 |
CITRO | 5751.21 |
CITRO | 575121 |
CITRO | 95006057 |
CITRO | 96 117 885 |
CITRO | 96 177 885 |
CITRO | 96 184 397 |
CITRO | 96117885 |
CITRO | 96177885 |
CITRO | 96184397 |
CONTI | V56627 |
DAYCO | APV2123 |
FEBI | 04730 |
FEBI | 4730 |
FLENNOR | FU22996 |
GATES | T36020 |
HUTCHINSON | T0228 |
HUTCHINSON | T0229 |
INA | 532011910 |
INA | F-121520.02 |
INA | F-121520.2 |
IPD | 15-0407 |
IPD | 150407 |
KLOTZ | U407 |
LEMFO | 17448 01 |
LEMFO | 1744801 |
LEMFO | LF:17448 01:1 |
LUK | 532011910 |
LUK | 532042810 |
MS MOTORS | 340 5437 |
OPTIMAL | 0-N2153 |
PEUGE | 00 005 751 21 |
PEUGE | 5751-21 |
PEUGE | 5751.21 |
PEUGE | 575121 |
PEUGE | 96 117 885 |
PEUGE | 96 184 397 |
PEUGE | 96177885 |
PEUGE | 9617788580 |
PEUGE | 96184397 |
PSA | 575121 |
PSA | 96117885 |
PSA | 96177885 |
PSA | 96184387 |
PSA | 96184397 |
QUINTON HA | QTA423 |
QUINTON HA | QTT423 |
RUV | 56627 |
SCHAEFFLER | 532 0119 10 |
SK | SK407247 |
SKF | VKM 33007 |
SNR | GA358.60 |
SPIDAN | 0.067627 |
SPIDAN | 0067627 |
SPIDAN | 67627 |
SWAG | 99030045 |
SWAG | 99030062 |
TRIPLEFIVE | 0211-06-06627P |
TRIPLEFIVE | 03.247 |
TRIPLEFIVE | 374 380 |
TRIPLEFIVE | MBI-21680 |
TRIPLEFIVE | PBT8411 |
TRIPLEFIVE | RKT1253 |
TRIPLEFIVE | TP22422 |
TRIPLEFIVE | Y1082 |
TRISCAN | 8641 282004 |
UNI | UGCGBT6020 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka kierunkowa, zwana również prowadzącą, to niezbędny element układu paska klinowego. Odpowiada ona za zapewnienie paskowi odpowiedniego kąta przylegania do drugiego koła pasowego. Rolka prowadząca sprawia, że kąt jest niewielki, co zapobiega ślizganiu się paska. Tym samym właściwa, dobrze pracująca rolka kierunkowa odpowiada za poprawną pracę pompy wody czy też alternatora. Urządzenia te są bowiem napędzane przez pasek klinowy.
Standardowo rolkę prowadzącą wykonuje się z metalu. W tym celu wykorzystuje się głównie stal. Metal gwarantuje odporność na nacisk i generalnie odporność na zużywanie. Metalowa rolka prowadząca czasami może nawet wyjść cało ze zderzenia kilku części, będącego efektem zerwania się paska klinowego. Jednak nie wszystkie rolki kierunkowe są metalowe. Niektórzy producenci coraz mocniej promują modele wykonane z tworzywa sztucznego. Część z nich wykazuje niską wytrzymałość, jednak niektóre pod żadnym względem nie odbiegają od swoich metalowych odpowiedników.
Zagrożeniem dla metalowej rolki prowadzącej jest niewątpliwie korozja. Rdza to czynnik zagrażający w zasadzie wszystkim metalowym częściom samochodowym. Jednak najlepsze rolki od uznanych producentów pokrywane są warstwami ochronnymi, które zapobiegają korozji. Inny problem, który występuje w przypadku rolek, to zużycie wskutek nadmiernego naprężania paska klinowego. Warto pilnować optymalnego poziomu naprężenia. Jeżeli chodzi o części z tworzywa sztucznego, modele niskiej jakości mogą pękać po upływie stosunkowo krótkiego czasu.
BREDA LORETT to włoska marka, która pojawiła się na rynku motoryzacyjnym ponad pół wieku temu. Obecnie firma jest czołowym producentem mechanicznych części samochodowych, zaopatrując światowy rynek w średnio 1,5 mln części zamiennych każdego roku. Produkty BREDA LORETT trafiają w 90 proc. przede wszystkim do samochodów europejskich. Asortyment włoskiej marki trafia obecnie do ponad 50 krajów na całym świecie, a ich najwyższa jakość została potwierdzona m.in. przez TŰV Rheinland certyfikat ISO9001:2000. Głównymi liniami produktowymi BREDA LORETT są: łożyska oporowe, koła i zestawy łożyskowe, amortyzatory (ponad 700 różnych modeli) oraz napinacze pasów bezpieczeństwa. Włoska marka, oprócz projektowania, budowy i dystrybucji części samochodowych, zajmuje się również świadczeniem całej gamy usług przed- i posprzedażowych. Wszystkie produkty BREDA LORETT, przed trafieniem do sprzedaży, są poddawane kontroli oraz specjalistycznym testom, a także zostają objęte dwuletnią gwarancją producenta.