- Szerokość [mm]: 29
- Szerokość [mm]: 28
- Średnica zewnętrzna [mm]: 61
- Średnica zewnętrzna [mm]: 66
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CONTI | V55356 |
FEBI | 27819 |
FIAT | 71739801 |
GM | 24436052 |
INA | 532 0472 10 |
IPD | 15-3207 |
NIPPARTS | N1140913 |
OPEL | 56 36 978 |
QUINTON HA | QTT1153 |
RUV | 55356 |
SWAG | 40 92 7819 |
ALFA ROMEO
|
CHEVROLET
|
FIAT
|
OPEL
|
SAAB
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Rolka kierunkowa, prowadząca paska rozrządu IPD 15-3207 | IPD | Brak ceny |
IPD 64249 | IPD | Brak ceny |
Rozrząd - zestaw paska IPD 64-4818 | IPD | Brak ceny |
Zestaw paska rozrządu + pompa wody GK K980768A | GK | Brak ceny |
Zestaw paska rozrządu + pompa wody GK K980768A-XL | GK | Brak ceny |
Rolka kierunkowa, prowadząca paska rozrządu BREDA LORETT PDI3686 | BREDA LORETT | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka kierunkowa paska rozrządu ma za zadanie zapewnienie cichej pracy pasów oraz utrzymania ich na właściwej ścieżce, dzięki czemu nie zeskakują z rolek. Rolka prowadząca utrzymuje naprężenie taśmy przez cały okres jej eksploatacji, zapewniając jednocześnie zmniejszony hałas w tle. Dzięki temu urządzenia pomocnicze, takie jak pompa wspomagania kierownicy, pompa wody lub sprężarka klimatyzacji mogą być napędzane niezawodnie przez długi czas.
Nawet jeśli rolka zwrotna wykonana ze stali nierdzewnej z dobrze nasmarowanym łożyskiem ślizgowym to nie można wykluczyć uszkodzenia łożyska rolki prowadzącej. Przy takim uszkodzeniu łożyska ślizgowe obraca się z dużym trudem lub wcale. Wtedy też z kokpitu słychać buczenie lub gwizd, co oznacza, że pas ślizga się po stałym kole pasowym. Znacznie zwiększony luz wskazuje również na wadliwą rolkę napinającą. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych na rolce lub pasie, rolki zwrotne należy natychmiast wymienić, aby uniknąć uszkodzeń wtórnych.
Przy każdej wymianie paska rozrządu oprócz pompy wodnej należy zawsze wymienić koło pasowe zwrotne. Wszystkie niezbędne części dostępne są w naszym sklepie internetowym.
Caffaro to stosunkowo nowa firma, ponieważ funkcjonuje ona dopiero od 2008 roku. Warto zaznaczyć, że jest to przedsiębiorstwo oparte w 100% na polskim kapitale. Również w Polsce mieszczą się główna siedziba firmy oraz fabryka części samochodowym. Asortyment producenta stanowią napinacze i rolki wykorzystywane w układach samochodowych. W głównej mierze są to rolki i napinacze układu napędowego. Części Caffaro powstają z samodzielnie wykonanych elementów, w hali produkcyjnej należącej do firmy. Przedsiębiorstwo działa bardzo kompleksowo, nadzorując produkcję od pierwszego do ostatniego etapu. Dzięki bogatemu wyposażeniu w sprzęt do obróbki metalu i innych materiałów producent jest niemal całkowicie niezależny od dostawców. Wyjątek stanowią łożyska pozyskiwane od firm zewnętrznych, najczęściej polskich. Caffaro to mocno wyspecjalizowana firma, oferująca części z niewielu kategorii produktowych. Wynika to z chęci dopracowania do perfekcji oferowanych produktów. Części samochodowe Caffaro cieszą się dużą popularnością wśród kierowców i fachowców. Ich wysoka jakość idzie w parze z relatywnie niskimi cenami. Wynikają one z ograniczenia kosztów dystrybucji dzięki zlokalizowaniu fabryki na terenie Polski.