- Średnica zewnętrzna [mm]: 53
- Szerokość [mm]: 29
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | ID-0016 |
AIRTEX | ID-0030 |
BLUEPRINT | ADA107603 |
BOSCH | 1 987 949 324 |
BOSCH | 1 987 949 869 |
BOSCH | 1987949324 |
BOSCH | 1987949869 |
CONTI | V55842 |
CONTI | V55898 |
CONTI | V85723 |
DAYCO | ATB2000 |
DAYCO | ATB2020 |
FEBI | 10648 |
FEBI | 23654 |
FIAT | 5518 7100 |
FIAT | 5520 0441 |
FIAT | 60813590 |
FIAT | 71736493 |
FIAT | 71771498 |
FIAT | 7763644 |
GATES | T42059 |
GATES | T42140 |
GMB | GT60550 |
HELLA | 9XU 376 818-621 |
HUTCHINSON | HEG 144 |
INA | 531 0121 20 |
INA | 532 0121 20 |
INA | 532 0611 10 |
INA | F-556931 |
IPD | 15-3696 |
IPD | 153696 |
LORETT | CR1896 |
LPR | BB20004 |
MAG | 331316170110 |
MAG | 331316170538 |
METELLI | 30-0672-2 |
OPEL | 55187100 |
OPEL | 56 36 743 |
OPEL | 6 36 439 |
OPEL | 9317 8807 |
OPTIMAL | 0-N1326 |
OPTIMAL | 0-N2149 |
OPTIMAL | 0-N950 |
QUINTON HA | QTT838 |
RUV | 55842 |
RUV | 55898 |
RUV | 56034 |
SASIC | 1706008 |
SASIC | 1706009 |
SKF | VKM 22174 |
SKF | VKM 22179 |
SKF | VKM 22180 |
SKF | VKM22179 |
SNR | GE358.27 |
SNR | GE358.30 |
SNR | GE35827 |
SPIDAN | 66842 |
SUZUK | 12781-79-J50 |
SUZUK | 12781-79-J51 |
SWAG | 70 03 0031 |
SWAG | 70 92 3654 |
VAICO | V24-0126 |
VAICO | V40-0662 |
VAUXH | 55187100 |
VAUXH | 56 36 743 |
VAUXH | 6 36 439 |
VAUXH | 93178807 |
VEMA | 65018031 |
ALFA ROMEO
|
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
FIAT
|
LANCIA
|
OPEL
|
SAAB
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka kierunkowa paska rozrządu ma za zadanie zapewnienie cichej pracy pasów oraz utrzymania ich na właściwej ścieżce, dzięki czemu nie zeskakują z rolek. Rolka prowadząca utrzymuje naprężenie taśmy przez cały okres jej eksploatacji, zapewniając jednocześnie zmniejszony hałas w tle. Dzięki temu urządzenia pomocnicze, takie jak pompa wspomagania kierownicy, pompa wody lub sprężarka klimatyzacji mogą być napędzane niezawodnie przez długi czas.
Nawet jeśli rolka zwrotna wykonana ze stali nierdzewnej z dobrze nasmarowanym łożyskiem ślizgowym to nie można wykluczyć uszkodzenia łożyska rolki prowadzącej. Przy takim uszkodzeniu łożyska ślizgowe obraca się z dużym trudem lub wcale. Wtedy też z kokpitu słychać buczenie lub gwizd, co oznacza, że pas ślizga się po stałym kole pasowym. Znacznie zwiększony luz wskazuje również na wadliwą rolkę napinającą. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych na rolce lub pasie, rolki zwrotne należy natychmiast wymienić, aby uniknąć uszkodzeń wtórnych.
Przy każdej wymianie paska rozrządu oprócz pompy wodnej należy zawsze wymienić koło pasowe zwrotne. Wszystkie niezbędne części dostępne są w naszym sklepie internetowym.