Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 641449 |
AUTOKIT | 03.136 |
AUTOKIT | 04.5179 |
AUTOTEAM | A00544 |
BOSCH | 1 987 949 295 |
BTE | 601280 |
BUGATTI | BKCD0700 |
CALIBER | 16366 |
CONTI | V55303 |
DAYCO | ATB2185 |
EUROREPAR | 1611250580 |
FEBI | 03921 |
FEBI | 3921 |
FLENNOR | FS04100 |
GATES-AU | T41152 |
GATES | T41152 |
GK | 641449 |
GM | 090323501 |
GM | 90323501 |
GRAF | TP401 |
HEPU | 14-0444 |
HUTCHINSON | HTG 126 |
INA | 531 0050 10 |
IPD | 14-0444 |
JPG | 1212200300 |
KM INTERNA | FI1360 |
KWP | TW401 |
LEMFO | 14752 01 |
LORETT | KCD0700 |
LORETT | TDI1881 |
LUCAS | LD0092 |
LUCAS | LDK0147 |
LYNXAUTO | PB-1284 |
MABYPARTS | OBK010401 |
METELLI | 29-0401 |
MOVIS | AST1142 |
MOVIS | ASTK0990 |
OPEL | 06 36 732 |
OPEL | 6 36 732 |
OPTI | 502ST |
OPTIMAL | 0-N877 |
PROCODIS F | GT203 |
PROCODIS F | KTD6003 |
QH TALBROS | QTT167 |
QH TALBROS | QTT199 |
QUINTON HA | QTT167 |
REPKIT | RKT1142 |
REPKIT | RKTK0990 |
ROULUNDS | BT1029 |
ROULUNDS | T55303 |
RUV | 55303 |
SIL | T3130 |
SIL | TK1192 |
SKF | VKM 15211 |
SNR | GT353.04 |
SYNCRONIX | SY31005010 |
TECHNOX | TD10112 |
TREVI | TD1112 |
TRIALLI | CM 5232 |
TRISCAN | 8646 24103 |
VAUXH | 090323501 |
VAUXH | 90323501 |
VEMA | 65014266 |
WILMINK | WG1097426 |
WILMINK | WG1780524 |
WILMINK | WG2005357 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.