Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUGRO | 51228039 |
BOSCH | 1 987 949 367 |
BOSCH | 1987949367 |
CONTI | V55206 |
DAYCO | ATB2272 |
DAYCO | ATB2272-S |
DAYCO | ATB2272S |
FEBI | 05613 |
FEBI | 5613 |
FORD | 1496915 |
FORD | 1678338 |
FORD | 70 HM 6K254 A2D |
FORD | 70HM-6K254-AA |
FORD | 70HM-6K254-AD |
FORD | 70HM6K254A2D |
FORD | 70HM6K254AA |
FORD | 70HM6K254AD |
FREN-J | BT1022 |
GATES | T41142 |
GATES | Z80055 |
INA | 531 0025 10 |
INA | F-56900 |
INA | F-82798 |
INA | F56900 |
INA | F82798 |
IPD | 14-0780 |
IPD | 140780 |
IRB | IR-9839 |
IRB | IR-9946 |
IRB | IR9839 |
IRB | IR9946 |
KLOTZ | S780 |
LEMFO | 1538201 |
LEMFO | LF:15382 01:1 |
LUCAS_ELEC | KCG123 |
MEYLE | 714 149 0000 |
MS MOTORS | 443 7112 |
OPTI | 305ST |
OPTI | 305ST 00ZA |
OPTI | 305ST00ZA |
OPTIMAL | 0-N839 |
PEX | 20.3087 |
QUINTON HA | GT352.09 |
QUINTON HA | GT35209 |
QUINTON HA | QTT155 |
ROULUNDS | BT1022 |
RUV | 55206 |
SCHAEFFLER | 531 0025 10 |
SCHAEFFLER | 531002510 |
SKF | VKM 14000 |
SKF | VKM14000 |
SNR | GT352.09 |
SNR | GT35209 |
SPIDAN | 0.066206 |
SPIDAN | 0066206 |
SWAG | 2.05.280 |
SWAG | 205280 |
SWAG | 50 03 0002 |
SWAG | 50030002 |
TRIPLEFIVE | 0210-07-05206P |
TRIPLEFIVE | 02100705206P |
TRIPLEFIVE | 03.047 |
TRIPLEFIVE | 03047 |
TRIPLEFIVE | 374 412 |
TRIPLEFIVE | 374412 |
TRIPLEFIVE | 443 7112 |
TRIPLEFIVE | 4437112 |
TRIPLEFIVE | 461.10.67 |
TRIPLEFIVE | 4611067 |
TRIPLEFIVE | IR-9839 |
TRIPLEFIVE | IR-9946 |
TRIPLEFIVE | IR9839 |
TRIPLEFIVE | IR9946 |
TRIPLEFIVE | MBI-21100 |
TRIPLEFIVE | MBI21100 |
TRIPLEFIVE | PBT8030 |
TRIPLEFIVE | RKT1052 |
TRIPLEFIVE | TD11118 |
TRIPLEFIVE | Y3050 |
TRISCAN | 1415-531002510 |
TRISCAN | 2-05-280 |
TRISCAN | 92-VKM 14000 |
TRISCAN | VKM 14000 |
TRW | KCG123 |
VAICO | V25-0323 |
FORD
|
FORD OTOSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.