- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 2
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Ilość zębów: 12
- Średnica flanszy [mm]: 89
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AS-PL | S0123 |
AS-PL | S3125 |
BORG BECK | BST2234 |
BOSCH | 0 001 109 205 |
BOSCH | 0 001 109 325 |
BOSCH | 0 986 021 810 |
CASCO | CST10309AS |
CASCO | CST10309GS |
CASCO | CST10309RS |
CASCO | CST14128GS |
CEVAM | 3102 |
CTR | 1265009 |
DELCOREMY | DRT 1810 |
DELCOREMY | DRT1810N |
DELCOREMY | DRT1810X |
DELCOREMY | RAS42921 |
DRI | 300.043.122 |
EAI | 12006 |
ELSTOCK | 25-3414 |
FIAT | 7172 4269 |
FIAT | 95 681 447 |
FIAT | 96 581 447 80 |
FORD | 1 372 739 |
FORD | 1 385 378 |
FORD | 1 574 338 |
FORD | 1 669 558 |
FORD | 1 709 189 |
FORD | 6 C1T 11000AB |
FORD | 6 C1T 11000AC |
FORD | 6 C1T 11000AE |
FORD | 6c1t11000ad |
FORD | 7H12 11002 AB |
H.C A/S | CS 1421 |
HELLA | 8EA 012 080-111 |
HELLA | 8EA 012 527-611 |
HELLA | 8EA 012 527-612 |
HELLA | 8EA 738 258-841 |
LUCAS | LRS 02 243 |
MAG | 063721421010 |
MAG | 359001400030 |
NK | 4721810 |
PEUGE | 5802 AS |
PEUGE | 5802 FC |
PRESTOLITE | 860821 |
ROVER | NAD 5002 70 |
VALEO | 438360 |
VALEO | 458445 |
VALEO | 726099 |
VALEO | 726899 |
VEMO | V22-12-09205 |
VEMO | V48-12-09391 |
WAI | 33243N |
WAI | 33243R |
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
LAND ROVER
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.