- Średnica flanszy [mm]: 79
- Długość 1 [mm]: 79,00
- Długość 2 [mm]: 43,00
- Moc znamionowa [kW]: 1,7
- Napięcie [V]: 12
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Ilość otworów gwintowanych: 0
- Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Ilość zębów: 13
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AS-PL | 3252 |
AS-PL | S0637(BOSCH) |
AS-PL | STB2319 |
AS-PL | STB7319 |
AS-PL | STV2319 |
AS-PL | UD14659S |
AUDI | 02E 911 024 B |
BOSCH | 0 001 179 506 |
BOSCH | 0 001 179 507 |
BOSCH | 0 001 179 508 |
BOSCH | 0 001 179 509 |
BOSCH | 0 001 179 518 |
BOSCH | 0 001 179 519 |
BOSCH | 0 001 179 526 |
BOSCH | 0 001 179 527 |
CASCO | CST10568 |
CASCO | CST10568GS |
DELCOREMY | DRS0832 |
DENSO | 438000-0211 |
DENSO | 438000-0212 |
EAI | 12236 |
ELSTOCK | 25-5029 |
HC-CARGO | 115561 |
LUCAS | LRS03856 |
PSH | 300.922.132 |
SKODA SVW | 02E911024L |
SKODA SVW | 02E911024P |
SKODA SVW | 2E911024L |
SKODA SVW | 2E911024P |
VAG | 02E 911 024 D |
VAG | 02E 911 024 M |
VAG | 02E 911 024 MX |
VAG | 02E 911 024 P |
VW SVW | 02E911024L |
VW SVW | 02E911024M |
VW SVW | 02E911024P |
VW SVW | 2E911024L |
VW SVW | 2E911024M |
VW SVW | 2E911024P |
VW | 02E911022H |
VW | 02E911022HX |
VW | 02E911024B |
VW | 02E911024BX |
VW | 02E911024D |
VW | 02E911024DX |
VW | 02E911024M |
VW | 02E911024MX |
VW | 02E911024P |
WAI | 30236N |
WAI | 30236R |
AUDI
|
CUPRA
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.