- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [W]: 40
- Lokalizacja w aucie: Z przodu
- Gwintowana złączka: M6x1
- Ilość otworów: 3
- Ilość połączeń: 5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 52743 |
AIC | 55759 |
BOSCH | 0 390 241 141 |
BOSCH | 0 390 241 142 |
BOSCH | 0 390 241 182 |
BOSCH | 0 390 241 512 |
CASCO | CWM10103 |
CASCO | CWM10103AS |
CASCO | CWM10103ES |
CASCO | CWM10103GS |
CASCO | CWM10103OS |
CASCO | CWM10103RS |
CHEVR | 9117722 |
ERA | 460045A |
ERA | 460045B |
ERA | 460045HQ |
FORD | 90512668 |
METZGER | 2190528 |
OPEL | 01 270 001 |
OPEL | 01 273 027 |
OPEL | 01 273 028 |
OPEL | 01 273 416 |
OPEL | 01 273 417 |
OPEL | 01 274 142 |
OPEL | 01270001* |
OPEL | 01273027 |
OPEL | 01273061 |
OPEL | 01274142* |
OPEL | 023000826 |
OPEL | 024450202* |
OPEL | 09 117 536 |
OPEL | 09 117 721 |
OPEL | 09 117 722 |
OPEL | 09 117 723 |
OPEL | 09 200 460 |
OPEL | 09117722 |
OPEL | 12 70 001 |
OPEL | 12 700 01* |
OPEL | 12 73 027 |
OPEL | 12 73 028 |
OPEL | 12 73 057 |
OPEL | 12 73 061 |
OPEL | 12 73 416 |
OPEL | 12 73 417 |
OPEL | 12 730 28* |
OPEL | 12 734 16* |
OPEL | 12 734 17* |
OPEL | 12 74 142 |
OPEL | 12 741 42* |
OPEL | 1270001* |
OPEL | 1273027 |
OPEL | 1273061 |
OPEL | 1274142* |
OPEL | 23 000 826 |
OPEL | 230 00 826 |
OPEL | 23000826 |
OPEL | 24450202* |
OPEL | 62 70 030 |
OPEL | 9 117 536 |
OPEL | 9 117 722 |
OPEL | 90 512 668 |
OPEL | 91 17 722 |
OPEL | 91 177 21* |
OPEL | 91 177 23* |
OPEL | 9117722 |
OPEL | 92 004 60* |
REAL | 27601301 |
REAL | 27601301BN |
REAL | 27601301OE |
SANDO | SWM10103 |
SANDO | SWM10103.0 |
SANDO | SWM10103.1 |
SUZUK | 38100-51K10 |
VAUXH | 09 117 721 |
VAUXH | 09 117 723 |
VAUXH | 09 200 460 |
VAUXH | 9117722 |
VEMO | V40-07-0006 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Silnik wycieraczek to kluczowy element układu odpowiadającego za czyszczenie szyb. W każdym samochodzie znajdują się dwa silniki wycieraczek – jeden napędza przednie, a drugi tylne skrzydła. Siła generowana przez silnik umożliwia płynny ruch skrzydeł, a także manipulację tempem i częstotliwością ich pracy. Napęd wycieraczek pobiera energię z akumulatora.
Jak każdy silnik, również napęd wycieraczek może ulec awarii, wskutek zatkania lub stępienia którejś z części. Do jego wnętrza mogą dostać się zanieczyszczenia, ponadto poszczególne elementy konstrukcyjne zwyczajnie ulegają zużyciu wskutek częstej eksploatacji. Przeważnie silnik wysyła subtelne sygnały, gdy traci sprawność. Zwykle skrzydła pracują wolniej oraz coraz częściej się zacinają. Przy takich objawach konieczna jest interwencja, gdyż całkowite zatrzymanie działania wycieraczek może być bardzo niebezpieczne. Przeważnie dochodzi do niego podczas jazdy w deszczu lub śniegu, gdyż to wtedy mechanizm wycieraczek działa najintensywniej. Przed przystąpieniem do zakupu i wymiany silnika wycieraczek warto sprawdzić, czy niesprawność skrzydeł rzeczywiście wynika z jego awarii. Problem może tkwić bowiem w uszkodzeniu innej części mechanizmu lub w wyładowaniu akumulatora.
Żywotność silników wycieraczek jest mocno zróżnicowana. Warto zatem inwestować jedynie w dobrej jakości napędy od uznanych producentów, gdyż zwykle funkcjonują one doskonale nawet po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Niemniej jednak, nawet montując tylko najlepsze silniki wycieraczek, należy się liczyć z koniecznością co najmniej kilkukrotnej ich wymiany przez cały okres eksploatacji samochodu.
ERA to włoska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością przedsiębiorstwa są elementy elektryki oraz elektroniki samochodowej. Producent należy do europejskich i światowych liderów w wymienionych sektorach. Wśród flagowych produktów marki ERA należy wymienić wszelkie czujniki, przekaźniki i przełączniki. Elektryka i elektronika ERA to najwyższa jakość na rynku, potwierdzona szeregiem certyfikatów.
Choć bezsprzecznie produkty z wymienionych kategorii stanowią główne linie produkcyjne firmy ERA, to tylko część całej oferty producenta. Przedsiębiorstwo stale poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej wszechstronnym dostawcą samochodowych części zamiennych. Części samochodowe ERA to również między innymi elementy mechanizmów sterujących pracą silnika. Producent oferuje także części układu zapłonowego, układu zawieszenia, klimatyzacji i wiele innych autoczęści. Wszystkie łączy jedna cecha, jaką jest wykończenie z troską o najmniejsze detale.
ERA powstała w 1983 roku jako marka koncernu Sipea. Z czasem ERA stała się niezależną firmą produkcyjną, zyskującą rozpoznawalność we Włoszech oraz poza granicami kraju. Obecnie części samochodowe ERA są dystrybuowane do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma posiada główną siedzibę w rodzinnych Włoszech oraz filie w innych krajach. Warto zaznaczyć, że ERA to nie tylko producent części samochodowych, lecz przedsiębiorstwo w dużej mierze zajmuje się również dystrybucją autoczęści własnych i innych producentów.