- Otwór o śr[mm]: 25,4
- Materiał: Żeliwo szare
- Specyfikacje asortymentowa: Wcisnięty
- Techniczny numer informacyjny: 52000 0128 0 1
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 61020X |
A.B.S. | 61917 |
A.B.S. | 61917X |
AISIN | RN004 |
ALFA | 46421937 |
ALFA | 46421940 |
ALFA | 46531635 |
ALFA | 46531636 |
ALFA | 60801577 |
ALFA | 60812081 |
ALFA | 60812359 |
ALFA | 60814217 |
ALFA | 60815246 |
ALFA | 71738467 |
ALFA | 71738468 |
ALFA | 82409600 |
ALFA | 82456362 |
ATE | 040088 |
ATE | 24252517063 |
BENDIX | 1422570 |
BENDIX | 512008B |
BENDIX | 512066B |
BOSCH | 0204163077 |
BOSCH | 0204163080 |
BOSCH | F026005580 |
BRAKE ENG | WC1909BE |
BRAKE ENG | WC8102 |
BREMBO | E23012 |
CIFAM | 404011 |
CIFAM | 404023 |
CIFAM | 404028 |
DELPHI | LL22570 |
DELPHI | LL70309 |
ECP | 137580088 |
FEBI | 14127 |
FIAT | 46421937 |
FIAT | 46421940 |
FIAT | 46531635 |
FIAT | 46531636 |
FIAT | 60801577 |
FIAT | 60812081 |
FIAT | 60812359 |
FIAT | 60814217 |
FIAT | 60815246 |
FIAT | 71738467 |
FIAT | 71738468 |
FIAT | 82409600 |
FIAT | 82456362 |
KAWE | S8102 |
LANCIA | 46421937 |
LANCIA | 46421940 |
LANCIA | 46531635 |
LANCIA | 46531636 |
LANCIA | 60801577 |
LANCIA | 60812081 |
LANCIA | 60812359 |
LANCIA | 60814217 |
LANCIA | 60815246 |
LANCIA | 71738467 |
LANCIA | 71738468 |
LANCIA | 82409600 |
LANCIA | 82456362 |
LPR | 8102 |
METELLI | 540011 |
METELLI | 540023 |
METELLI | 540028 |
METZGER | 404011 |
METZGER | 404023 |
METZGER | 404028 |
NK | 842302 |
NUOVA TECN | 9118 |
NUOVA TECN | 9119 |
NUOVA TECN | 9120 |
NUOVA TECN | 9123 |
PEX | NZ25014 |
QUINTON HA | CSC0423 |
SACHS | 6283600128 |
TRISCAN | 813015302 |
TRW | 32967554 |
TRW | PJA111 |
TRW | PJL144 |
TRW | PJL164 |
TRW | PJL166 |
VALEO | 874755 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.
Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.
W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.
Textar to popularna marka samochodowych układów hamulcowych i ich poszczególnych elementów składowych. Marka ma szeroko rozbudowaną dystrybucję na międzynarodowym rynku części zamiennych, a także dostarcza części na pierwszy montaż do wielu popularnych marek samochodowych.
Firma już na samym początku swojej działalności postawiła sobie za cel produkowanie samochodowych części zamiennych na rynek wtórny, które ze względu na swoje właściwości techniczne i poziom jakości nie będą w niczym gorsze niż części samochodowe wykorzystywane na pierwszy montaż fabryczny.
Textar specjalizuje się w produkcji przede wszystkim części do układów hamulcowych wykonanych z wysokiej jakości odlewów, dzięki czemu posiadają wysoki poziom odporności na ścieranie i odkształcenia termiczne. Katalog marki Textar jest jednak nieustannie uzupełniany w kolejne numery referencyjne i aktualnie w ofercie można znaleźć także elementy sprzęgła a także części układu zawieszenia oraz podzespoły elektryki samochodowej.
Textar produkuje części samochodowe do różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych, marek europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Wysoki poziom jakości produkcji marki stanowi gwarancję niezawodności w każdych warunkach pracy – nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkcja części samochodowych Textar odbywa się przy użyciu innowacyjnych technologii i nowoczesnych materiałów, a także przy obowiązkowym spełnianiu nowoczesnych standardów jakości.