- Liczba przewodów: 5
- Długość całkowita [mm]: 1215
- Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 250000
Dodaj opinię
(12.06.2023)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH 0 258 006 295
(02.01.2023)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH 0 258 007 351
(15.05.2022)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda BOSCH F 00H L00 091
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 03G 906 262 G |
AUDI | 057 906 262 |
AUDI | 057 906 262 A |
AUDI | 057 906 262 C |
AUDI | 057 906 262 E |
AUDI | 059 906 262 E |
AUDI | 1K0 998 262 AE |
AUDI | 4L0 906 262 E |
BOSCH | 0 258 017 180 |
BOSCH | 0 281 004 001 |
BOSCH | 0 281 004 002 |
BOSCH | 0 281 004 013 |
BOSCH | 0 281 004 015 |
BOSCH | 0 281 004 021 |
BOSCH | 0 281 004 022 |
BOSCH | 0 281 004 023 |
BOSCH | 0 281 004 024 |
BOSCH | 0 281 004 025 |
BOSCH | 0 281 004 031 |
BOSCH | 0 281 004 033 |
BOSCH | 0 281 004 039 |
BOSCH | 0 281 004 058 |
BOSCH | 0 281 004 059 |
BOSCH | 0 281 004 062 |
BOSCH | 0 281 004 063 |
BOSCH | 0 281 004 076 |
BOSCH | 0 281 004 150 |
BOSCH | 0 281 004 151 |
BOSCH | 0 281 004 155 |
BOSCH | 0 281 004 156 |
BOSCH | 0 281 004 159 |
BOSCH | 0 281 004 160 |
BOSCH | 0 281 004 170 |
BOSCH | 0 281 004 176 |
NGK | 93909 |
NGK | UAR9000EE002 |
Omnicraft | 2376331 |
PORSC | 057 906 262 G |
PORSC | 057 906 262 H |
PORSC | 958 606 128 10 |
PORSC | 958 606 128 11 |
PORSC | 958 606 129 10 |
PORSC | 958906262T |
SKODA | 03G 906 262 |
SKODA | 1K0 998 262 AE |
VW | 03G 906 262 |
VW | 03G 906 262 G |
VW | 03L 906 262 C |
VW | 03L 906 262 G |
VW | 03L 906 262 L |
VW | 03L 906 262 M |
VW | 03L 906 262 N |
VW | 03L 906 262 T |
VW | 057 906 262 |
VW | 057 906 262 A |
VW | 057 906 262 C |
VW | 057 906 262 E |
VW | 057 906 262 G |
VW | 057 906 262 H |
VW | 059 906 262 E |
VW | 06A 906 262 BK |
VW | 070 906 262 |
VW | 07Z 906 262 D |
VW | 07Z 906 262 E |
VW | 07Z 906 262 F |
VW | 07Z 906 262 G |
VW | 1K0 998 262 AE |
VW | 4L0 906 262 A |
VW | 4L0 906 262 C |
VW | 4L0 906 262 E |
AUDI
|
PORSCHE
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.