- Długość [mm]: 1230
- Ciężar [kg]: 0,11
- Gwarancja: 3 lata gwarancji
- Napięcie [V]: 12
- Tryb pracy: Elektryczny
- Liczba przewodów: 4
Dodaj opinię
(22.11.2021)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda ESEN SKV 09SKV056
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-40-011-1216 |
A.Z. Meist | AZMT-40-011-1308 |
ACI AVESA | SLS13339 |
ALFA | 9622997680 |
ALFA | 9635978980 |
AUTOTEAM | M0127 |
AUTOTEAM | M0127A2 |
BOSCH | 0258006026 |
BeruByDriv | OPH020 |
CALORSTAT | LS140206 |
CALORSTAT | LS140268 |
CALORSTAT | LS140713 |
CASCO | CSN74T53AS |
CASCO | CSN74T53GS |
CITRO | 1628EC |
CITRO | 1628HQ |
CITRO | 96229976 |
CITRO | 96359789 |
COGEFA | 716.28HN |
CSV ELECTR | CSL2127 |
DELPHI | ES2030912B1 |
DENSO AU | DOX-2045 |
DENSO | DOX-0150 |
DENSO | DOX-2045 |
DIPASPORT | INJLS145N |
ELTA AUTOM | EX0077 |
ELTA AUTOM | XLS1138 |
ENGITECH | ENT600022 |
EPS | 1.998.222 |
ERA | 570042 |
ERA | 570042A |
ERA | 570093A |
ESEN SKV | 09SKV037 |
ESEN SKV | 09SKV711 |
ESEN SKV | 09SKV909 |
ESEN SKV | 09SKV993 |
EUROREPAR | E144004 |
FACET | 10.8222 |
FAE | 77284 |
FEBI | 26171 |
FERRA | 9622997680 |
FERRA | 9635978980 |
FIAT | 9622997680 |
FIAT | 9635978980 |
FISPA | 90074 |
FISPA | 90127 |
FISPA | 90127A2 |
FISPA | 90127HQ |
GEBE | 9 7139 1 |
HELLA | 6PA 009 165-701 |
INTERMOTOR | 64158 |
INTERMOTOR | KNL155 |
INTERMOTOR | LB1336 |
INTERMOTOR | LLB110 |
KRAFTVOLL | 05010005 |
KRAFTVOLL | 05010017 |
KW | 498 222 |
LANCIA | 9622997680 |
LANCIA | 9635978980 |
LEMARK | LLB110 |
LUCAS | LEB729 |
LUCAS_ELEC | LEB729 |
MASER | 9622997680 |
MASER | 9635978980 |
MASUMA | MOE-E0001 |
MAXGEAR | 59-0048 |
MAXGEAR | 59-0056 |
MAXGEAR | 59-0066 |
MAXGEAR | 590048 |
MDR | EPS-1998 222 |
MEATDORIA | 81090 |
MEATDORIA | 81090E |
MEC-DIESEL | E103310DP |
METZGER | 0893082 |
MOBILETRON | OS-B4111P |
MOTAQUIP | LVOS1484 |
NGK | 0382 |
NPS | DOX2045 |
NPS | T566A23 |
NTY | ESL-CT-007 |
OSSCA | 05098 |
PATRON | POS046 |
PATRON | POS047 |
PEUGE | 1628EC |
PEUGE | 1628HQ |
PEUGE | 96229976 |
PEUGE | 96359789 |
PIERBURG | 7.02604.13.0 |
PROFIT | 4005-0010 |
QUINTON HA | XLOS1109 |
RECOFICIAL | CSL2127 |
RIDEX | 3922L0016 |
RIDEX | 3922L0023 |
RIDEX | 3922L0072 |
RIDEX | 3922L0103 |
STANDARD | 64158 |
STANDARD | KNL155 |
STANDARD | LB1336 |
STANDARD | LLB110 |
STARTVOLT | VS-OS 0334 |
STARTVOLT | VS-OS 2017 |
STELLOX | 20-00047-SX |
SWAG | 62926171 |
Stark | SKLS-0140015 |
Stark | SKLS-0140022 |
Stark | SKLS-0140077 |
Stark | SKLS-0140148 |
TOPRAN | 722021 |
VDO | A2C59513339Z |
VEMO | V42-76-0003 |
VEMO | V42760003 |
WE PARTS | 290960066 |
WE PARTS | 290960585 |
WILMINK | WG1013871 |
WILMINK | WG1025964 |
WILMINK | WG1029119 |
WILMINK | WG1029356 |
WILMINK | WG1431134 |
WILMINK | WG1461223 |
WILMINK | WG1495998 |
WILMINK | WG1496053 |
WILMINK | WG1501092 |
WILMINK | WG1900426 |
WILMINK | WG2198410 |
WILMINK | WG2206134 |
WILMINK | WG2230031 |
WILMINK | WG2308620 |
at autotei | at12384 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.