Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 022 906 262 AD |
AUDI | 022 906 262 CA |
AUDI | 022 906 262 CD |
AUDI | 022 906 262 CG |
AUDI | 03C 906 262 A |
AUDI | 03C 906 262 AF |
AUDI | 03G 906 262 A |
AUDI | 03G 906 262 F |
AUDI | 03L 906 262 B |
AUDI | 057 906 262 D |
AUDI | 057 906 262 F |
AUDI | 059 906 262 B |
AUDI | 059 906 262 F |
AUDI | 059 906 262 H |
AUDI | 06F 906 262 F |
AUDI | 070 906 262 B |
AUDI | 07C 906 262 BH |
AUDI | 07C 906 262 BR |
AUDI | 07L 906 262 L |
AUDI | 07L 906 262 N |
AUDI | 07L 906 262 Q |
AUDI | 07L 906 262 S |
AUDI | 1K0 998 262 AD |
AUDI | 1K0 998 262 K |
AUDI | 1K0 998 262 L |
BOSCH | 0 258 007 211 |
BOSCH | 0 258 007 212 |
BOSCH | 0 258 017 006 |
BOSCH | 0 258 017 007 |
BOSCH | 0 258 017 008 |
BOSCH | 0 258 017 009 |
BOSCH | 0 258 017 074 |
BOSCH | 0 258 017 075 |
BOSCH | 0 258 017 076 |
BOSCH | 0 258 017 077 |
BOSCH | 0 258 017 078 |
BOSCH | 0 258 017 079 |
BOSCH | 0 258 017 086 |
BOSCH | 0 258 017 087 |
BOSCH | 0 258 017 096 |
BOSCH | 0 258 017 097 |
BOSCH | 0 258 017 176 |
BOSCH | 0 258 017 177 |
BOSCH | 0 258 017 178 |
BOSCH | 0 258 017 179 |
BOSCH | 0 281 004 036 |
BOSCH | 0 281 004 037 |
BOSCH | 0 281 004 042 |
BOSCH | 0 281 004 043 |
BOSCH | 0 281 004 048 |
BOSCH | 0 281 004 049 |
BOSCH | 0 281 004 052 |
BOSCH | 0 281 004 053 |
BOSCH | 0 281 004 054 |
BOSCH | 0 281 004 055 |
BOSCH | 0 281 004 056 |
BOSCH | 0 281 004 057 |
BOSCH | 0 281 004 064 |
BOSCH | 0 281 004 065 |
BOSCH | 0 281 004 077 |
BOSCH | 0 281 004 078 |
BOSCH | 0 281 004 085 |
BOSCH | 0 281 004 086 |
BOSCH | 0 281 004 108 |
BOSCH | 0 281 004 109 |
BOSCH | 0 281 004 117 |
BOSCH | 0 281 004 148 |
BOSCH | 0 281 004 149 |
DELPHI | ES20538-12B1 |
DELPHI | ES21069-12B1 |
DELPHI | ES21156-12B1 |
EPS | 1.998.374 |
KW | 498 374 |
MITSUBISHI | 1588A184 |
MITSUBISHI | 1588A214 |
PORSC | 070 906 262 B |
PORSC | 955 606 168 10 |
PORSC | 955 606 168 20 |
PORSC | 958 606 172 40 |
SEAT | 03C 906 262 AF |
SEAT | 03G 906 262 A |
SEAT | 03G 906 262 C |
SEAT | 03L 906 262 B |
SEAT | 045 906 262 |
SEAT | 057 906 262 F |
SEAT | 06F 906 262 F |
SEAT | 07C 906 262 BH |
SEAT | 1K0 998 262 AD |
SEAT | 1K0 998 262 K |
SEAT | 1K0 998 262 L |
SKODA | 03C 906 262 A |
SKODA | 03C 906 262 AF |
SKODA | 03C 906 262 D |
SKODA | 03G 906 262 A |
SKODA | 03L 906 262 B |
SKODA | 045 906 262 |
SKODA | 057 906 262 F |
SKODA | 06F 906 262 F |
SKODA | 07C 906 262 BH |
SKODA | 1K0 998 262 AD |
SKODA | 1K0 998 262 K |
SKODA | 1K0 998 262 L |
VEMO | V10-76-0104 |
VEMO | V10-76-0105 |
VW | 022 906 262 CA |
VW | 022 906 262 CD |
VW | 022 906 262 CG |
VW | 03C 906 262 A |
VW | 03C 906 262 AF |
VW | 03C 906 262 AM |
VW | 03C 906 262 BR |
VW | 03C 906 262 D |
VW | 03G 906 262 A |
VW | 03G 906 262 C |
VW | 03G 906 262 D |
VW | 03G 906 262 F |
VW | 03G 906 262 N |
VW | 03H 906 262 M |
VW | 03H 906 262 N |
VW | 03L 906 262 B |
VW | 045 906 262 |
VW | 057 906 262 D |
VW | 057 906 262 F |
VW | 059 906 262 |
VW | 059 906 262 B |
VW | 059 906 262 F |
VW | 059 906 262 H |
VW | 06E 906 262 B |
VW | 06F 906 262 AG |
VW | 06F 906 262 F |
VW | 070 906 262 B |
VW | 07C 906 262 BH |
VW | 07C 906 262 BJ |
VW | 07C 906 262 BK |
VW | 07C 906 262 BL |
VW | 07L 906 262 L |
VW | 07L 906 262 N |
VW | 07L 906 262 S |
VW | 1K0 998 262 AD |
VW | 1K0 998 262 K |
VW | 1K0 998 262 L |
AUDI
|
MITSUBISHI
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Włoskie przedsiębiorstwo Facet to producent części do samochodów, który specjalizuje się w produkcji elementów do silnika, częściach do układu zapłonowego i różnych czujników samochodowych. Części Facet pasują do wszystkich marek samochodów europejskich, japońskich i koreańskich.
Firma produkuje zarówno oryginalne części samochodowe, na przykład do samochodów Fiat, Alfa Romeo i Iveco oraz komponenty na niezależny rynek części zamiennych. Części samochodowe Facet można kupić w ponad 100 krajach świata. Firma mocno rozwija sieć dystrybucji, dlatego jej produkty zostały szeroko rozpowszechnione w punktach sprzedaży i warsztatach, a także w Internecie.
Pośród części marki Facet znajdziecie m.in. różnego rodzaju czujniki elektryczne, elementy układu zapłonowego, części do układu chłodzenia, sondy lambda, elementy osprzętu silnika spalinowego oraz wiele innych części zamiennych. Wszystkie z nich charakteryzuje stosunkowo wysoka jakość i trwałość.