- Długość kabli: 720
- Ilość przewodów: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
- Sonda lambda: Ogrzewana
- Sonda lambda: Sonda planarna
- Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
- Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 55200368 |
ALFA | 55204058 |
ALFA | 55260359 |
BOSCH | 0 258 007 333 |
BOSCH | 0 258 017 290 |
BOSCH | 0 258 017 291 |
BOSCH | 0 258 017 446 |
BOSCH | 0 258 017 447 |
BOSCH | 0 281 004 458 |
BOSCH | 0 281 004 459 |
BOSCH | 0 281 004 517 |
BOSCH | 0 281 004 518 |
BOSCH | 0 281 004 528 |
BOSCH | 0 281 004 541 |
BOSCH | 0 281 004 542 |
BOSCH | 0 281 004 545 |
BOSCH | 0 281 004 546 |
BOSCH | 0 281 004 583 |
BOSCH | 0 281 004 584 |
BOSCH | 0 281 004 595 |
BOSCH | 0 281 004 596 |
EPS | 1.998.420 |
FACET | 10.8420 |
FAE | 75153 |
FIAT | 55260359 |
FIAT | 55271786 |
FIAT | 55273733 |
FIAT | 55275931 |
FIAT | 55276332 |
FIAT | 55283962 |
FORD | 1 771 995 |
FORD | 1 871 327 |
FORD | BV6A-9Y460-AA |
FORD | C1BA-9Y460-AA |
JEEP | 55260359 |
JEEP | 55273733 |
JEEP | 55275931 |
JEEP | 55283962 |
JEEP | 68337730AA |
JEEP | 68417223AA |
JEEP | K68337730AA |
JEEP | K68417223AA |
MOPAR | 55260359 |
MOPAR | 55283962 |
RENAULT T | 74 23 223 351 |
VALEO | 368392 |
VOLVO | 22567160 |
VOLVO | 23223351 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
FORD
|
JEEP
|
RENAULT TRUCKS
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
KW to włoska marka, która swoje początki datuje na 1946 rok. Dziś pod tą nazwą sprzedawane są części samochodowe produkowane przez firmę Facet. Wcześniej firma działała w branży telekomunikacyjnej, by stopniowo zmieniać swoją profesję. I tak już w latach sześćdziesiątych XX wieku produkcja części do samochodów stała się główną działalnością przedsiębiorstwa.
Obecnie KW to głównie różnego rodzaju czujniki samochodowe. W ofercie marki znajdziemy m.in.:
To jednak nie wszystko. KW to także elementy układu zapłonowego. Posiadacze „czterech kółek” szczególnie doceniają w tym względzie KW za cewki zapłonowe i przewody zapłonowe. Marka KW w ostatnim czasie większą uwagę skupia także na częściach układu wydechowego, w tym m.in. na zaworach ERG.
Części samochodowe KW są przede wszystkim rozprowadzane na terenie Włoch oraz Europy Zachodniej i Europy Środkowej. Z uwagi na to, że KW to część globalnej firmy Facet , marka dociera do ponad 100 krajów na całym świecie. To zasługa centralnej dystrybucji Facet, która znajduje się nie tylko we Włoszech, ale także w Afryce i Ameryce.