- Lokalizacja w aucie: Przed katalizatorem
- Sonda lambda: Sonda palcowa
- Wymiar gwintu: M18 x 1,5
- Długość kabli: 650
- Ilość biegunów: 4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 258 003 216 |
BOSCH | 0 258 003 265 |
BOSCH | 0 258 003 267 |
BOSCH | 0 258 003 303 |
BOSCH | 0 258 003 439 |
BOSCH | 0 258 003 745 |
BOSCH | 0 258 986 503 |
BOSCH | 0 258 986 506 |
DELPHI | ES10333-12B1 |
DELPHI | ES10976-12B1 |
DT SPARE P | 12.27040 |
DT SPARE P | 4.69562 |
ERA | 570025 |
ERA | 570025A |
FACET | 10.7033 |
FACET | 10.7191 |
FEBI | 21428 |
FEBI | 21448 |
HELLA | 6PA 358 066-181 |
HELLA | 6PA 358 103-451 |
INTERMOTOR | 64202 |
INTERMOTOR | 64406 |
MAG | 460000183010 |
MAG | 460000254010 |
MAG | 460000283010 |
MAG | 460002141210 |
MEATDORIA | 81044 |
MEATDORIA | 81067 |
MEATDORIA | 81515 |
MEATDORIA | 81515E |
MEATDORIA | 81555 |
MTETHOMSON | 7841.40.055 |
MTETHOMSON | 7841.40.065 |
NGK | 0183 |
NGK | 0254 |
NGK | 0283 |
NGK | 91611 |
NGK | 97908 |
SEAT | 021 906 265 B |
SEAT | 021 906 265 N |
SEAT | 030 906 265 T |
SIDAT | 90073 |
SIDAT | 90073A2 |
SIDAT | 90073HQ |
SIDAT | 90098 |
SIDAT | 90113 |
SIDAT | 90176 |
SKODA | 021 906 265 |
SKODA | 021 906 265 A |
SKODA | 021 906 265 B |
SKODA | 021 906 265 N |
SKODA | 030 906 265 T |
SKODA | 6U0 906 265 C |
SWAG | 30 92 1428 |
SWAG | 30 92 1448 |
TOPRAN | 111 599 |
TRISCAN | 8845 29116 |
TRISCAN | 8845 29154 |
VEMO | V10-76-0024 |
VEMO | V10-76-0062 |
VEMO | V10-76-0073 |
VW | 021 906 265 |
VW | 021 906 265 A |
VW | 021 906 265 B |
VW | 021 906 265 N |
VW | 6U0 906 265 C |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.
W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.
Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.