- Średnica zewnętrzna [mm]: 190,0
- Ilość zębów: 20
- Wieloczężciowy: 3-częsciowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze smarem syntetycznym
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
- Ciężar [kg]: 4,130
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Tarcza dociskowa sprzęgła BLUE PRINT ADK83204N | ADK83204N |
1 szt. | Tarcza sprzęgła BLUE PRINT ADK83107 | ADK83107 |
1 szt. | Tarcza dociskowa sprzęgła BLUE PRINT ADK83204N | ADK83204N |
1 szt. | Łożysko oporowe BLUE PRINT ADK83307 | ADK83307 |
Dodaj opinię
(27.01.2023)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet BLUE PRINT ADBP300002
(12.03.2019)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet BLUE PRINT ADT330196
(19.01.2015)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet BLUE PRINT ADH230108
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-47-020-1076 |
A.Z. Meist | AZMT-47-020-1080 |
AISIN | KS-032 |
AISIN | KS-032A |
AISIN | KS-035 |
AISIN | KS-035A |
AP AUTOMOT | KT90204 |
APEC | ACL1090 |
ASHIKA | 92-08-831 |
ASHUKI | 0660-7008 |
ASHUKI | K024-04 |
ASHUKI | K028-02 |
ASHUKI | K028-20 |
BBFREDLINE | 25SZ026 |
BORG BECK | HK7898 |
CLUTCHNUS | MB735 |
CLUTCHNUS | MCK0962E |
CLUTCHNUS | MCK0974 |
CLUTCHNUS | SME08 |
CLUTCHNUS | SMI05 |
CLUTCHNUS | SMI29 |
CLUTCHNUS | SMI41 |
CLUTCHNUS | SMPI04 |
DENCKERMAN | K100700 |
EBI | EBC1114 |
EUROREPAR | 1682298480 |
EXEDY | SZK2012 |
GMB | GC25010 |
HART | 369 155 |
HBJAKOPART | J2008061 |
IAP | 201-16031 |
IAP | 201-16031E |
JAPANPAR | KF-831 |
JAPKO | 92831 |
JPG | 4730400610 |
KAISHIN | EC033 |
KAISHIN | EC089 |
KAISHIN | EC144 |
KAVO PARTS | CP-9009 |
KAVO PARTS | CP-9056 |
KAWE | 954742 |
KLAXCAR | 30035z |
KLAXCAR | 30053z |
LUCAS | LKCA860018 |
LUK | 619 3028 60 |
MAPA | 009190900 |
MAPCO | 12526 |
MDR | MCB-1808 |
MDR | MCB-1875 |
MDR | MCC-1220 |
MDR | MCC-1617 |
MDR | MCC-1805 |
MDR | MCC-1807 |
MDR | MCC-1814 |
MDR | MCC-1895 |
MDR | MCD-1807 |
MDR | MCD-1808 |
MDR | MCK-12044 |
MDR | MCK-1649 |
MDR | MCK-1805 |
MDR | MCK-1807 |
MDR | MCK-1827 |
MDR | MCK-1831 |
MDR | MCK-1895 |
NATIONAL | CK9742 |
NIPPARTS | J2008046 |
NK | 135219 |
NPS | S200I22 |
OSSCA | 25724 |
PEMEBLA | JAPCF-808 |
PEMEBLA | JAPDF-807 |
PEMEBLA | JAPKF-2044 |
PEMEBLA | JAPKF-649 |
PEMEBLA | JAPKF-805 |
PEMEBLA | JAPKF-807 |
PEMEBLA | JAPKF-827 |
PEMEBLA | JAPKF-831 |
PEMEBLA | JAPSF-220 |
PEMEBLA | JAPSF-807 |
QH TALBROS | QKT2026AF |
QUINTON HA | Q90526 |
RAICAM | RC90204 |
RIDEX | 262C0042 |
RIDEX | 479C0310 |
RYMEC | JT1086 |
SACHS | 3000 954 056 |
SKF BRAZIL | VKC 3684 |
SKF | VKC 3684 |
SNR | BAC377.01 |
SOLIDAUTO | S210029 |
STARLINE | SL 3DS1076 |
STATIM | 19.092 |
STATIM | 595.19.D |
STELLOX | 07-00166-SX |
STELLOX | 07-00416-SX |
STELLOX | 07-00718-SX |
SUZUK | 22100-81A00 |
SUZUK | 22100-81A00 S3 |
SUZUK | 22100-82A00 |
SUZUK | 22100-82A00 S2 |
SUZUK | 22100-83020 |
SUZUK | 22100-83020 S2 |
SUZUK | 22100-83021 |
SUZUK | 22100-83021 S3 |
SUZUK | 22100-83030 |
SUZUK | 22100-83030 S3 |
SUZUK | 22100-83050 |
SUZUK | 22100-83050 S3 |
SUZUK | 22400-83020 |
SUZUK | 22400-83020 S2 |
SUZUK | 22400-83030 |
SUZUK | 22400-83030 S1 |
SUZUK | 22400-83050 |
SUZUK | 22400-83050 S1 |
SUZUK | 23265-81A20 |
SUZUK | 23265-81A20 S1 |
Stark | SKCK-0100311 |
Technika | TKA810122 |
VALEO | 826300 |
WESTLAKE | WSZ018 |
WILMINK | WG2234307 |
WILMINK | WG2234314 |
WILMINK | WG2234336 |
WILMINK | WG2234342 |
WILMINK | WG2234360 |
WILMINK | WG2234361 |
WILMINK | WG2234365 |
WILMINK | WG2234383 |
WILMINK | WG2234391 |
WILMINK | WG2234394 |
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.
Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.
Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.
Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.
Blue Print to angielska marka części samochodowych oraz sprzętu warsztatowego i narzędzi. Auto części Blue Print można znaleźć na rynku europejskim, amerykańskim i azjatyckim. Wysoka jakość oferowanych części, a także stosunkowo niska awaryjność, sprawiły, że zapotrzebowanie na zamienniki tej marki jest bardzo duże.
Blue Print to marka grupy Bilstein. Firma produkuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny, ale także na montaż fabryczny do takich popularnych marek samochodowych jak Ford, Cadillac, Chrysler, Nissan, Infiniti, Mazda, Lexus, SsangYong, Honda, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Dodge czy też Hummer.
Sukces przedsiębiorstwu Blue Print zapewnia przede wszystkim maksymalne ukierunkowanie procesów produkcyjnych części samochodowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Ponadto firma systematycznie aktualizuje asortyment oferowanych auto części. Aktualnie oferta marki Blue Print opiewa już w ponad 22 tysiące części, podzielonych na około 160 grup towarowych, dedykowanych samochodom osobowym i dostawczym.