- Średnica [mm]: 240
- Profil piasty: 23x26-23N
- Ilość zębów: 23
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
Dodaj opinię
(06.09.2024)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet SACHS 3000 951 556
(29.08.2023)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet SACHS 2290 601 009
(03.03.2023)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet SACHS 2290 601 022
Producent | Numery OEM |
---|
FORD | 1352894 |
FORD | 1352895 |
FORD | 1352896 |
FORD | 1364232 |
FORD | 1364233 |
FORD | 1364234 |
FORD | 1364236 |
FORD | 1376341 |
FORD | 1376342 |
FORD | 1387086 |
FORD | 1387087 |
FORD | 1405847 |
FORD | 1405848 |
FORD | 1423914 |
FORD | 1447101 |
FORD | 1468699 |
FORD | 1468701 |
FORD | 1495801 |
FORD | 1495802 |
FORD | 1498312 |
FORD | 1516688 |
FORD | 1524558 |
FORD | 1672435 |
FORD | 1677271 |
FORD | 1692280 |
FORD | 1725326 |
FORD | 1772103 |
FORD | 3M51-7540-L1B |
FORD | 3M51-7540-L1C |
FORD | 3M51-7540-L1D |
FORD | 3M51-7540-L1E |
FORD | 3M51-7540-L1F |
FORD | 3M51-7540-L2B |
FORD | 3M51-7540-L2C |
FORD | 3M51-7540-L2D |
FORD | 3M51-7540-L2E |
FORD | 3M51-7540-L3C |
FORD | 3M51-7540-L3D |
FORD | 3M51-7540-L3E |
FORD | 6G91-7540-B1A |
FORD | 6G91-7540-B1B |
FORD | 6G91-7540-B1C |
FORD | 6G91-7540-B1D |
FORD | 6G91-7540-B1E |
FORD | 6G91-7540-B1F |
FORD | 6G91-7540-B1G |
FORD | 6G91-7540-B2A |
FORD | 6G91-7540-B2B |
FORD | 6G91-7540-B2C |
FORD | 6G91-7540-B2F |
FORD | RM3M51-7540-L1F |
FORD | RM3M51-7540-LD |
FORD | RM3M51-7540-LE |
FORD | RM3M51-7540-LF |
FORD | RM6G91-7540-BE |
FORD | RM6G91-7540-BF |
FORD | RM6G91-7540-BG |
LUK | 624 3378 09 |
LUK | 624 3931 09 |
SACHS | 06 3000 000 222 |
SACHS | 06 3000 000 285 |
SACHS | 06 3000 000 645 |
SACHS | 06 3000 000 744 |
SACHS | 76 3000 000 687 |
SACHS | 76 3000 000 747 |
VALEO | 826982 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.
Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.
Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.
Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.
Sachs jest wiodącą międzynarodową firmą motoryzacyjną, wchodzącą w skład światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Jakość części jest podyktowana nieustannym dążeniem firmy do przekraczania oczekiwań współczesnego rynku motoryzacyjnego.
Technologie tej marki na przestrzeni lat przeszły liczne testy, kontrole jakościowe i nieustannie ulegają regularnemu rozwojowi. Obecnie centra badawcze, zakłady produkcyjne i magazyny przedsiębiorstwa znajdują się w ponad 20 krajach na różnych kontynentach, co pozwala na produkcję i dystrybucję części zamiennych na skalę globalną.
Firma Sachs jest jednym z wiodących dostawców części samochodowych dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki samochodów jak AUDI, BMW, Mercedes, VW, Skoda, Seat, Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposaża się w części Sachs na pierwszym montażu fabrycznym. Poza tym koncern oferuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny.
Podczas produkcji części zamiennych, firma Sachs kładzie ogromny nacisk na bezpieczeństwo, co potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne. Katalog Sachs zawiera ponad 100 tysięcy części zamiennych.
„Sachs” zazwyczaj odnosi się do ZF Sachs, która jest częścią większej Grupy ZF, będącej globalną firmą technologiczną specjalizującą się w technologii układów napędowych i podwozi, a także technologii bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego. ZF Sachs jest znana z produkcji różnych komponentów i systemów, w tym:
Komponenty samochodowe: ZF Sachs produkuje szeroką gamę części samochodowych, takich jak amortyzatory, sprężyny zawieszenia, sprzęgła, koła dwumasowe, układy zawieszenia i inne elementy układu napędowego. Są one znane ze swojej jakości i są często wykorzystywane przez różnych producentów pojazdów jako oryginalne wyposażenie.
Komponenty motocyklowe: ZF Sachs produkuje również komponenty do motocykli, w tym układy zawieszenia i sprzęgła.
Komponenty przemysłowe: ZF Sachs dostarcza rozwiązania przemysłowe, w tym produkty takie jak sprzęgła przemysłowe i amortyzatory do różnych zastosowań nie tylko motoryzacyjnych.
Części Aftermarket (na rynek części zamiennych): Oprócz dostarczania oryginalnego wyposażenia producentom (OEM) pojazdów, ZF Sachs produkuje również części aftermarket do naprawy i wymiany. Części te są często używane przez mechaników i osoby prywatne do konserwacji i naprawy pojazdów.
Jakość i reputacja: Sachs jest powszechnie uważany za markę wysokiej jakości w branży motoryzacyjnej i komponentów przemysłowych. Ich produkty są znane ze swojej wydajności, trwałości i niezawodności.
Innowacje technologiczne: ZF Sachs, będąc częścią Grupy ZF, czerpie korzyści z koncentracji grupy na innowacjach technologicznych. Często przekłada się to na zaawansowane i najnowocześniejsze rozwiązania w swoich produktach.