- Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,25
- Długość gwintu [mm]: 19
- Rozmiar klucza: 21
- Odstęp elektrod: 1
- Świeca zapłonowa: 3 elektrody masowe
- Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-BP6E |
4X4 ESTANF | EST-BP6ES |
4X4 ESTANF | EST-BP6ES-11 |
4X4 ESTANF | EST-BP6ES-13 |
4X4 ESTANF | EST-BP6ESZ |
4X4 ESTANF | EST-BP6ET |
4X4 ESTANF | EST-BP6EY |
4X4 ESTANF | EST-BP6EY-11 |
4X4 ESTANF | EST-BPR5EP-11 |
4X4 ESTANF | EST-BPR6E |
4X4 ESTANF | EST-BPR6EKN |
4X4 ESTANF | EST-BPR6ES |
4X4 ESTANF | EST-BPR6ES-11 |
4X4 ESTANF | EST-BPR6EY |
4X4 ESTANF | EST-BPR6EY-11 |
4X4 ESTANF | EST-BPR7EKN |
4X4 ESTANF | EST-BUR5ET |
4X4 ESTANF | EST-BUR5ET-10 |
4X4 ESTANF | EST-BUR6EA-11 |
4X4 ESTANF | EST-BUR6ET |
4X4 ESTANF | EST-IW20 |
4X4 ESTANF | EST-IW22 |
4X4 ESTANF | EST-K16TNR-S9 |
4X4 ESTANF | EST-K16TT |
4X4 ESTANF | EST-K20PBR-S10 |
4X4 ESTANF | EST-K20TT |
4X4 ESTANF | EST-K20TXR |
4X4 ESTANF | EST-P16R |
4X4 ESTANF | EST-P16R13 |
4X4 ESTANF | EST-P20PR11 |
4X4 ESTANF | EST-PGR6A |
4X4 ESTANF | EST-PGR6A-11 |
4X4 ESTANF | EST-PGR6D |
4X4 ESTANF | EST-W16EPB10 |
4X4 ESTANF | EST-W16TT |
4X4 ESTANF | EST-W20EP-U |
4X4 ESTANF | EST-W20EPB |
4X4 ESTANF | EST-W20EPBR-S |
4X4 ESTANF | EST-W20EPR-S11 |
4X4 ESTANF | EST-W20EPR-U |
4X4 ESTANF | EST-W20EPR-U11 |
4X4 ESTANF | EST-W20EPR-ZU |
4X4 ESTANF | EST-W20ETR-S |
4X4 ESTANF | EST-W20EX-U |
4X4 ESTANF | EST-W20EX-U11 |
4X4 ESTANF | EST-W20EXR-U |
4X4 ESTANF | EST-W20EXR-U11 |
4X4 ESTANF | EST-W20TT |
4X4 ESTANF | EST-W22EPB |
4X4 ESTANF | EST-W22ESR-U |
4X4 ESTANF | EST-W22TT |
ACEMARK | 261267 |
AUGER | 106571 |
BBR | 001-10-24349 |
BOGAP | A1514103 |
BOGAP | A1514110 |
BORGW BERU | Z91 |
BOSCH | 0 242 235 664 |
BOSCH | F 000 KE0 P05 |
BRISK | 1323 |
BRISK | 1350 |
BeruByDriv | Z91 |
CHAMPION | OE025/T10 |
DENSO AU | W20EPBR-S |
DENSO | W20EPBR-S |
DENSO | W20TT |
DT SPARE P | 4.67509 |
EUROREPAR | 1625935880 |
EYQUEM | 0911007303 |
FEBI | 13531 |
FEBI | 13532 |
FINWHALE | FS2 |
FINWHALE | FS30 |
HELLA | 8EH 188 704-151 |
HELLA | 8EH 188 708-071 |
HOLA | S15 |
KAMOKA | 7100512 |
KLAXCAR | 43013z |
KLAXCAR | 43057z |
MAG | 062000772304 |
MAG | 062110380304 |
MAG | 062110380312 |
MAG | 062709000025 |
MAG | 359000400220 |
MAXGEAR | 65-0005 |
MEHA AUTOM | MH89173R |
MGA | BA119 |
MILES | ALSP008 |
MOTAQUIP | VSPY2 |
MS | BP6ES-ST-SET/4/-MS |
MS | U-SERIE-MS-1 |
Motrio | 8550503322 |
NGK | 2876 |
NGK | 3172 |
NGK | 94024 |
Omnicraft | 2311234 |
PATRON | SPP207M |
PEMEBLA | JAPIW22 |
RIDEX | 686S0035 |
RIDEX | 686S0319 |
SAMPA | 010.1682 |
SCT | AR53C |
STARTVOLT | VSP 0001 |
STARTVOLT | VSP 1809 |
STELLOX | 235 757-SX |
SWAG | 30 91 3532 |
SWAG | 30 91 3533 |
Stark | SKSP-1990034 |
Stark | SKSP-19990317 |
TOPRAN | 107 129 |
VALEO | 246658 |
VALEO | 246859 |
VEMO | V99-75-0006 |
VEMO | V99-75-0014 |
VW | 101 000 026 AB |
VW | 101 000 036 AA |
VW | 101 000 040 AD |
VW | 101 000 050 AC |
WEEN | 122-3378 |
WILMINK | WG1462036 |
WILMINK | WG1462083 |
WILMINK | WG1791585 |
WILMINK | WG2162484 |
WILMINK | WG2315396 |
vika | 90000040601 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Świecie zapłonowe to podstawowe i jedne z najważniejszych elementów benzynowego silnika samochodowego, wbrew ich niewielkim rozmiarom. Uszkodzone świecie to sytuacja równoznaczna z brakiem możliwości uruchomienia jednostki napędowej. Umożliwiają one bowiem rozruch silnika spalinowego, a także kontrolują zużycie benzyny.
Praca świec zapłonowych odbywa się w naprawdę ekstremalnych warunkach, gdzie temperatura sięga nawet 1000 st. Celsjusza. Świece to element eksploatacyjny, który z czasem wymaga wymiany. Z reguły to około 30 tys. kilometrów, ale szczegółowych informacji najlepiej szukać w instrukcji obsługi samochodu.
Do typowych objawów zużycia świec zapłonowych należy zaliczyć pogorszone osiągi jednostki napędowej. Ponadto da się zauważyć ogólne osłabienie silnika oraz problemy z odpaleniem jednostki napędowej i ogólne kłopoty z zapłonem. Awarii bardzo często towarzyszy także wzrost spalania benzyny, co będzie akurat stosunkowo łatwe do spostrzeżenia. Zużyte świece zapłonowe bardzo często objawiają się także mocno falującymi obrotami jednostki napędowej, co najłatwiej zauważyć, kiedy auto pracuje na stosunkowo wolnych obrotach.
Żywotność świec zapłonowych zależy przede wszystkim od wykorzystanego do produkcji materiału, a dokładniej od surowców, których użyto do wykonania elektrod. Zwykłe świece zapłonowe wystarczą na ok. 30–40 tys. kilometrów przebiegu. Wyższej jakości świece – np. świece irydowe lub platynowe, będą w stanie wytrzymać przebiegi rzędu nawet 100 tys. kilometrów.
Koszt wymiany świec zapłonowych nie należy do wysokich. Za same świece przyjdzie kierowcy zapłacić zaledwie kilkadziesiąt złotych za sztukę. Warsztat również nie inkasuje dużych kwot na wymianie świec zapłonowych a więc tym bardziej nie należy odwlekać wymiany w czasie i bagatelizować awarii świec.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.