- Długość całkowita [mm]: 67
- Głębokosć zabudowy [mm]: 21
- Wymiar gwintu: M12x1.25
- Rozmiar klucza: 12
- Zbieżnosć stożka: 63
- Napięcie [V]: 11
- Rodzaj bieguna: M4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AC | 243G |
AC | 245G |
AC | 527 GG/93893067 |
BORGW BERU | 0 100 221 108 |
BORGW BERU | 0 100 221 132 |
BORGW BERU | 0 100 221 144 |
BORGW BERU | 0 100 221 146 |
BORGW BERU | 0 100 226 159 |
BORGW BERU | 0 100 226 198 |
BORGW BERU | 0 100 226 443 |
BORGW BERU | 0 100 226 446 |
BORGW BERU | 0 100 226 452 |
BORGW BERU | 604 MJ |
BORGW BERU | 631 MJ |
BORGW BERU | 661 MJ |
BORGW BERU | 666 MJ |
BORGW BERU | 927 MJ |
BORGW BERU | G4 |
BORGW BERU | GN 927 |
BORGW BERU | GV 604 |
BORGW BERU | GV 631 |
BORGW BERU | GV 661 |
BORGW BERU | GV 666 |
BOSCH | 0 250 200 058 |
BOSCH | 0 250 200 066 |
BOSCH | 0 250 201 017 |
BOSCH | 0 250 201 934 |
BOSCH | 0 250 202 001 |
BOSCH | 0 250 202 018 |
BOSCH | 0 250 202 033 |
CHAMPION | CH 147 |
CHAMPION | CH 79 |
CITRO | 1 590 417 |
CITRO | 5962 1S |
CITRO | 5962 1W |
CITRO | 90 041 002 80 |
CITRO | 91 538 910 99 |
CITRO | 96 070 388 80 |
CITRO | 96 076 258 |
DELPHI | HDS273 |
DELPHI | HDS339 |
DENSO | DG-004 |
EUROREPAR | 1638930080 |
FIAT | 71735460 |
FIAT | 7777837 |
FIAT | 98498630 |
FORD | 6 075 812 |
FORD | 6 132 244 |
FORD | 6 132 246 |
FORD | 6 154 593 |
FORD | 6 163 811 |
FORD | 7 088 988 |
FORD | 795 F 6M090 AA |
FORD | 795 F 6M090 CA |
FORD | 84 FF 6M090 B1A |
FORD | 84 FF 6M091 BA |
FORD | 89 FF 6M090 AA |
FORD | 93 FF 6M090 AA |
FORD | EZD 4 |
FORD | EZD 8 |
GLAS | B 18 N |
GLAS | B 27 SR |
GLAS | B 42 SR |
GM | 88 900 732 |
GM | 88 900 735 |
GM | 88 900 737 |
GM | 91 111 45 |
GM | 9111145 |
IVECO | 98459883 |
IVECO | 98498630 |
LUCAS | LP005 |
MEYLE | 714 860 0001 |
MOTRIO REN | 8671004849 |
NGK | 3873 |
NGK | 7545 |
NGK | DP 3 |
NGK | Y-907R |
NGK | Y-910J |
NGK | Y-910R |
NGK | Y-911J |
NGK | Y-911R |
OPEL | 44 03 145 |
OPEL | 88 900 732 |
OPEL | 88 900 735 |
OPEL | 88 900 737 |
OPEL | 90 040 991 |
OPEL | 91 111 45 |
PEUGE | 5962 J3 |
PEUGE | 5962 T7 |
PEUGE | 9600 978 3 |
RENAU | 77 01 040 208 |
RENAU | 77 01 414 078 |
RENAU | 77 01 414 081 |
RENAU | 77 01 414 083 |
RENAU | 77 01 414 089 |
BEDFORD
|
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
IVECO
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Osprzęt wysokoprężnej jednostki napędowej składa się z wielu elementów. Za jedne z kluczowych dla działania silnika Diesla należy uznać świece żarowe. To właśnie dzięki ich pracy dochodzi do rozruchu silnika, niezależnie od warunków atmosferycznych. Niestety świece, szczególnie w nowoczesnych samochodach, bardzo szybko ulegają zużyciu.
Awaria świec żarowych jest łatwa w diagnozie. Nowsze samochody wyposażono w odpowiedni sygnał informacyjny – kontrolka na desce rozdzielczej, która powiadamia kierowcę, że doszło do usterki świec żarowych. Niestety takiej kontrolki nie znajdziemy w starszych modelach samochodów i awarię należy zdiagnozować samodzielnie lub u mechanika.
Typowe objawy uszkodzonych świec żarowych to przede wszystkim nierówna praca silnika (pierwsze kilka minut od uruchomienia). Ponadto da się zauważyć szarpanie jednostki napędowej, wyraźny spadek mocny oraz problemy z rozruchem. Czarny dym z układu wydechowego podczas odpalania samochodu może być także zwiastunem uszkodzonych świec.
Z reguły uszkodzeniu ulega najpierw tylko jedna ze świec żarowych, dlatego niekiedy ciężko zauważyć poszczególne nieprawidłowości. Awaria kolejnej ze świec jednak wyraźnie pogorszy funkcjonowanie silnika i powyższe symptomy będą bardziej widoczne.
Do usterki świec żarowych dochodzi zwykle na skutek co najmniej kilku czynników. Za najczęstsze podaje się przegrzanie świec oraz kiepski stan układu wtryskowego. Ponadto za istotne należy uznać warunki eksploatacji. Jazda na krótkich odcinkach w dużym stopniu obciąży świece żarowe i skróci ich żywotność.
Wymiana świec żarowych to podstawowa z czynności obsługowych pojazdów z silnikiem Diesla.
Wybór świec żarowych nie należy do łatwych ze względu na obszerny wybór części zamiennych. Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów.
Hidria to firma słoweńska, która powstała w 1955 roku. Jej siedziba mieści się w Tolminie. Specjalizacją przedsiębiorstwa jest tworzenie zaawansowanych rozwiązań dla silników elektrycznych, diesla i benzynowych oraz produkcja świec żarowych.
Produkty Hidra dostarczane są wyłącznie na pierwszy montaż oraz jako części zamienne, gdzie producent zaświadczył, że zostały one stworzone zgodnie ze stosowaną przez niego specyfikacją i standardami.
Prefabrykaty słoweńskiej marki spełniają potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego, a ich flagowy produkt – świece żarowe – cieszą się niesłabnącą popularnością także poza granicami Starego Kontynentu.
Z komponentów Hidri korzystają czołowi producenci samochodów
Z części samochodowych Hidria korzystają najwięksi producenci samochodów na świecie. Hidria od początku swojego istnienia stara się oferować najlepszej jakości rozwiązania, które zawsze są o krok przed konkurencją. Dzięki temu od wielu lat może cieszyć się pozycją światowego lidera w swojej dziedzinie.