Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACKOJA | A320170 |
ACKOJA | A380180 |
ACKOJA | A380181 |
AKRON-MALÒ | 119014 |
AKRON-MALÒ | 119016 |
BBFREDLINE | 73NI000 |
BSG | BSG40230007 |
BSG | BSG40230008 |
EIBACH | S2112251621O |
EIBACH | S2112501621O |
FEBEST | 0185002 |
FEBI | 11938 |
FEBI | 46638 |
MDR | MTU91001 |
NISSA | 4022421000 |
NISSA | 4022421001 |
NISSA | 4022499501 |
NISSA | 40224EJ20A |
NISSA | 40224G9501 |
NISSA | 40224G9551 |
NISSA | 40224P05G0 |
NISSA | 40224ZE73A |
NISSA | D0224G9551 |
RENAU | 40224EJ20A |
SMART | 4544020072 |
STELLOX | 7902100SX |
STELLOX | 7902102SX |
SWAG | 82911938 |
TRICLO | 336157 |
VAICO | V320146 |
VAICO | V380180 |
VEMA | 3190 |
VEMA | 3269 |
WILMINK | WG1805185 |
WILMINK | WG2037488 |
ZEKKERT | BE4088 |
NISSAN
|
SMART
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.
Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.
Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.