- Ciężar [kg]: 0,558
- Średnica [mm]: 45,5
- Wymiar gwintu: M14X1.5 RHT
- Wymiar stożka [mm]: 16
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST0060 |
ASAM | 80448 |
ASHUKI | N753-54 |
AUTOMEGA | 110162110 |
AUTOMEGA | 1245000254 |
AUTOMEGA | 3045000254 |
BENDIX | 041493B |
BIRTH | CX0019 |
BLUEPRINT | ADN18690 |
BORG BECK | BBJ5422 |
BSG | BSG 75-310-040 |
CAUTEX | 755015 |
COMLINE | CBJ7020 |
CORTECO | 49399265 |
DELPHI | TC2008 |
DENCKERMAN | D110082 |
DJ PARTS | DB1142 |
DJ PARTS | DB1456 |
DYS | 27-90518 |
FAG | 825 0167 10 |
FEBI | 22710 |
FIRST LINE | FBJ5422 |
FRAP | 3805 |
GSP | S080172 |
JAPANPAR | BJ-103 |
JAPKO | 73103 |
KAMOKA | 9040145 |
KAVO PARTS | SBJ-6547 |
KAWE | 8500 10551 |
KRAFT AUTO | 4225003 |
LEMFO | 27719 02 |
LYNXAUTO | C1088LR |
MAG | 301191619480 |
MAPCO | 49110 |
MAPCO | 53107 |
MAPCO | 53109 |
MAXGEAR | 72-0447 |
METALCAUCH | 53055 |
METZGER | 57022008 |
MEYLE | 616 010 0005/HD |
MGA | SR5703 |
MOOG | RE-BJ-2098 |
MOTAQUIP | VSJ879 |
MS | 27719-PCS-MS |
Motrio | 8660005581 |
NAPA | NST0060 |
NISSA | 40160-00QAB |
NK | 5043930 |
NK | 5043930PRO |
OCAP | 0401522 |
OCAP | 0404614 |
OPEL | 4500254 |
OPEL | 9160554 |
OPTIMAL | G3-945 |
QUINTON HA | QSJ3272S |
REDAELLI R | 52851 |
REDAELLI R | R199 |
RENAU | 7700 312 851 |
RHIAG | 36.64.710 |
RTS | 93-90407 |
RUV | 915565 |
SIDEM | 6285 |
SKF | VKDS 316008 |
SPIDAN | 45121 |
STELLOX | 52-01845-SX |
STELLOX | 52-01845A-SX |
STELLOX | 52-74028-SX |
SWAG | 60 92 2710 |
Stark | SKSL-0260058 |
TALOSA | 47-06192 |
TOPRAN | 207 674 |
TRISCAN | 8500 10551 |
TRW | JBJ725 |
VAUXH | 9160554 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sworzeń wahacza ma postać kulowego przegubu i stanowi element zwrotnicy samochodowej. Jego podstawowa rola sprowadza się do połączenia zwrotnicy z wahaczem układu zawieszenia. To obrotowa część, która skręca i porusza się razem ze zwrotnicą, co umożliwia skręcanie przednich kół z jednoczesnym utrzymaniem ich w odpowiedniej pozycji.
Element ten uznaje się za jeden z ważniejszych w układzie zawieszenia samochodu. Nawet niewielkie uszkodzenie może okazać się bardzo groźne, dlatego nie warto ignorować niesprawności sworznia wahacza i w razie konieczności jak najszybciej wymienić ten podzespół na nowy.
Sworzeń jest typowym elementem eksploatacyjnym, który z czasem ulega zużyciu i przysłowiowemu wybiciu. Pojawia się wtedy dużo luzów, objawiających się stukaniem z okolic układu zawieszenia oraz pogorszeniem się jakości oraz komfortu prowadzenia samochodu. W skrajnych przypadkach na skutek uszkodzenia sworznia wahacza może dojść do wypadnięcia sworznia zwrotnicy, co może zakończyć się groźnym wypadkiem.
Mimo że sworzeń wahacza to element niewielki to pełni bardzo ważną rolę. Dlatego kupując nowy sworzeń najlepiej będzie wybierać spośród produktów renomowanych firm, gwarantujących najwyższą jakość. Przełoży się to na zminimalizowanie ryzyka wybicia się sworznia na nierównej drodze.
Przed zakupem warto upewnić się co do jakości wykonania tego elementu. Wszelkie rysy i mikro ubytki będą bowiem świadczyć o niskiej jakości. Montaż takiego sworznia wahacza może doprowadzić do szybkiego powstania luzów i konieczności ponownej wymiany w stosunkowo niedużym odstępie czasu.