Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 9232 |
ABE | C00332ABE |
APEC | SHU782 |
ATE | 03.0137-3004.2 |
ATE | 653004 |
BOSCH | 0 986 487 711 |
BREMSEN_KU | 984.00 |
BREMSI | GF0747 |
CIFAM | 153-585 |
FERODO | FSB4102 |
HAVAM | HP1871 |
HAVAM | HP1958 |
HELLA | 8DA 355 051-031 |
JAPANPAR | GF-H09AF |
JAPANPAR | GF-K22AF |
KAWE | 01053 |
KIA | 58350-3FA00 |
LPR | 01053 |
LPR | 1053 |
METELLI | 53-0585 |
MIN | MFR673 |
NIPPARTS | J3500526 |
NPS | K350A19 |
PAGID | H1771 |
PAGID | H9910 |
RAICAM | RA20440 |
Stark | SKBSP-0440010 |
TEXTAR | 91076300 |
TRISCAN | 8100 18011 |
TRISCAN | 8105 432004 |
TRUSTING | 049.172 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.