- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 190
- Szerokość [mm]: 31
- Ciężar [kg]: 1,01
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | SHU797 |
BENDIX | 610453 |
BOSCH | 0 986 487 927 |
BREMSI | GF0768 |
CIFAM | 153-231 |
FERODO | FSB4050 |
JAPANPAR | GF-K25AF |
JAPKO | 55K25 |
KAWE | 09940 |
KIA | 58350-4DU00 |
LPR | 09940 |
LPR | 9940 |
MAG | 359002400740 |
METELLI | 53-0231 |
NPS | H350I32 |
RAICAM | RA29900 |
TRUSTING | 049.166 |
VALEO | 564189 |
VALEO | 564324 |
VILLAR | 629.0401 |
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.