- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 180
- Szerokość [mm]: 31
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dzwignią
- Oznaczenie kontrolne: E1 90R-011043/034
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 03.0137-9008.2
Dodaj opinię
(19.01.2015)
Opinia wystawiona dla Szczęki hamulcowe - komplet ATE 03.0137-0268.2
(14.01.2015)
Opinia wystawiona dla Szczęki hamulcowe - komplet ATE 03.0137-0247.2
Producent | Numery OEM |
---|
BARUM | BAE5003 |
BENDIX | 361216B |
BERAL | 26 047 05.00 40 3 |
BOSCH | 0 986 487 002 |
BREMBO | S 85 507 |
BREMSEN_KU | 122.00 |
DELPHI | LS1276 |
FEBI | 08202 |
FERODO | FSB191 |
FTE | BB1017A1 |
HELLA | 8DB 355 000-111 |
HELLAPAGID | 8DB 355 000-111 |
JAPCA | 151535 |
JURID | 361216J |
LPR | 00140 |
MGA | M585 |
MIN | MFR175 |
NECTO | N1165 |
PAGID | H1068 |
PEX | 6.002 |
QUINTON HA | 4045.00 |
QUINTON HA | BBF629 |
QUINTON HA | BS629 |
REMSA | 4045.00 |
ROADHOUS | 4045.00 |
ROULUNDS B | 0343 |
SEAT | 171 609 525 AV |
SEAT | 171 609 525 AX |
SEAT | 171 609 526 AV |
SEAT | 171 609 526 AX |
SEAT | 171 609 527 FV |
SEAT | 171 609 527 FX |
SEAT | 171 609 528 FV |
SEAT | 171 609 528 FX |
SEAT | 171 698 525 AV |
SEAT | 171 698 525 AX |
SEAT | 171 698 525 BV |
SEAT | 171 698 525 BX |
SEAT | 531 609 525 V |
SEAT | 531 609 525 X |
SEAT | 531 609 526 V |
SEAT | 531 609 526 X |
SEAT | 531 609 527 V |
SEAT | 531 609 527 X |
SEAT | 531 609 528 V |
SEAT | 531 609 528 X |
SEAT | 531 698 525 V |
SEAT | 531 698 525 X |
SEAT | 811 609 525 |
SEAT | 811 609 526 |
SEAT | 811 609 527 |
SEAT | 811 609 528 |
SEAT | 867 609 525 |
SEAT | 867 609 525 X |
SEAT | 867 609 526 |
SEAT | 867 609 527 |
SEAT | 867 609 528 |
SEAT | 867 698 520 X |
SEAT | 867 698 525 V |
SEAT | 867 698 525 X |
TEXTAR | 84018200 |
TEXTAR | 91018200 |
TEXTAR | 98101 0182 0 4 |
TRW | GS8166 |
VAG | 171 609 525 A |
VAG | 171 609 525 AV |
VAG | 171 609 525 AX |
VAG | 171 609 526 A |
VAG | 171 609 526 AV |
VAG | 171 609 526 AX |
VAG | 171 609 527 F |
VAG | 171 609 527 FV |
VAG | 171 609 527 FX |
VAG | 171 609 528 F |
VAG | 171 609 528 FV |
VAG | 171 609 528 FX |
VAG | 171 698 525 AV |
VAG | 171 698 525 AX |
VAG | 171 698 525 BV |
VAG | 171 698 525 BX |
VAG | 531 609 525 |
VAG | 531 609 525 V |
VAG | 531 609 525 X |
VAG | 531 609 526 |
VAG | 531 609 526 V |
VAG | 531 609 526 X |
VAG | 531 609 527 |
VAG | 531 609 527 V |
VAG | 531 609 527 X |
VAG | 531 609 528 |
VAG | 531 609 528 V |
VAG | 531 609 528 X |
VAG | 531 698 525 V |
VAG | 531 698 525 X |
VAG | 811 609 525 |
VAG | 811 609 526 |
VAG | 811 609 527 |
VAG | 811 609 528 |
VAG | 867 609 525 |
VAG | 867 609 525 X |
VAG | 867 609 526 |
VAG | 867 609 527 |
VAG | 867 609 528 |
VAG | 867 698 520 X |
VAG | 867 698 525 V |
VAG | 867 698 525 X |
VALEO | 562020 |
ZIMMERMANN | 10990.100.2 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Marka ATE znana jest z części samochodowych zaprojektowanych w celu zapewnienia samochodom najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Produkcję firmy można podzielić na dwa segmenty. Pierwszy to samochodowe systemy elektroniczne, a drugi to części układu zawieszenia oraz układu hamulcowego.
Najważniejsza cecha marki to dostarczanie części zarówno do wyposażenia fabrycznego samochodów, jak i na rynek części zamiennych. W obu przypadkach produkcja poszczególnych auto części zupełnie niczym się nie różni i posiada identyczne parametry jakości wykonania. Dla przykładu klocki hamulcowe ATE montowane fabrycznie to w zasadzie taki sam produkt, co te same klocki zakupione na rynku wtórnym.
ATE słynie z charakterystyki technicznej na bardzo wysokim poziomie. Na przykład płyn hamulcowy ATE może pracować w temperaturze wrzenia 280 stopni i to bez wymiany aż do trzech lat. Tarcze hamulcowe produkuje się z kolei przy użyciu oryginalnych technologii powszechnie znanych ze względu na ich cechy konstrukcyjne, zapewniające większą wydajność podczas trudnych warunków atmosferycznych a także dłuższą żywotność.
Części samochodowe marki ATE można uznać za bardzo dobrze znane w branży motoryzacyjnej i na całym świecie. Podzespoły trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż w przypadku poszczególnych modeli samochodów marek FORD, BMW, VAG (VW, AUDI, SKODA), TOYOTA, GM oraz wielu innych.
Części posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty. Zamienniki marki można znaleźć w ponad 80 krajach na całym świecie. Rygorystyczne normy i skrupulatna obserwacja procesów produkcyjnych pozwala ponadto uzyskać gwarancję wysokiej jakości oraz niezawodności części samochodowych.