- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 200
- Szerokość [mm]: 40
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dzwignią
- System hamulcowy: Volkswagen
- Oznaczenie kontrolne: E1 90R-011043/033
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 03.0137-9168.2
Dodaj opinię
(14.01.2015)
Opinia wystawiona dla Szczęki hamulcowe - komplet ATE 03.0137-0247.2
Producent | Numery OEM |
---|
BARUM | BAE5001 |
BENDIX | 361578B |
BOSCH | 0 986 487 270 |
BOSCH | 0 986 487 536 |
BREMBO | S 85 508 |
BREMBO | S 85 511 |
BREMBO | S 85 513 |
BREMBO | S 85 514 |
BREMSEN_KU | 122.01 |
DELPHI | LS1625 |
FEBI | 07013 |
FERODO | FSB408 |
FTE | BB1132A1 |
HELLA | 8DB 355 001-311 |
HELLAPAGID | 8DB 355 001-311 |
JURID | 361578J |
LPR | 05730 |
LPR | 06830 |
MGA | M717 |
MIN | MFR373 |
NECTO | N1499 |
PAGID | H8720 |
PEX | 6.013 |
QUINTON HA | 4046.00 |
QUINTON HA | 4198.00 |
QUINTON HA | BS836 |
REMSA | 4046.00 |
REMSA | 4198.00 |
ROADHOUS | 4046.00 |
ROADHOUS | 4198.00 |
ROULUNDS B | 0344 |
ROULUNDS B | 0571 |
SEAT | 1H0 609 525 |
SEAT | 1H0 609 525 B |
SEAT | 1H0 609 525 D |
SEAT | 1H0 609 526 |
SEAT | 1H0 609 526 B |
SEAT | 1H0 609 526 D |
SEAT | 1H0 609 527 |
SEAT | 1H0 609 527 B |
SEAT | 1H0 609 527 D |
SEAT | 1H0 609 528 |
SEAT | 1H0 609 528 B |
SEAT | 1H0 609 528 D |
SEAT | 1H0 698 525 |
SEAT | 1H0 698 525 V |
SEAT | 1H0 698 525 X |
SEAT | 357 609 527 |
SEAT | 357 609 528 |
SEAT | 357 698 525 V |
SEAT | 6C0 698 520 |
SEAT | 6C0 698 520 A |
SEAT | 6Q0 698 525 |
SEAT | 6Q0 698 525 A |
SEAT | 6Q0 698 525 B |
SEAT | 6R0 698 520 X |
SEAT | 6R0 698 525 A |
SEAT | 6R0 698 525 AX |
SEAT | 811 609 525 E |
SEAT | 811 609 526 E |
SKODA | 007 440 071 A |
SKODA | 007 440 077 A |
SKODA | 1H0 609 525 |
SKODA | 1H0 609 525 B |
SKODA | 1H0 609 525 D |
SKODA | 1H0 609 526 |
SKODA | 1H0 609 526 B |
SKODA | 1H0 609 526 D |
SKODA | 1H0 609 527 |
SKODA | 1H0 609 527 B |
SKODA | 1H0 609 527 D |
SKODA | 1H0 609 528 |
SKODA | 1H0 609 528 B |
SKODA | 1H0 609 528 D |
SKODA | 6C0 698 520 |
SKODA | 6C0 698 520 A |
SKODA | 6Q0 698 525 |
SKODA | 6Q0 698 525 A |
SKODA | 6Q0 698 525 B |
SKODA | 6R0 698 520 X |
SKODA | 6R0 698 525 A |
SKODA | 6R0 698 525 AX |
SKODA | 6U0 698 525 |
SKODA | 6U0 698 525 A |
SKODA | 6Y0 609 525 A |
SKODA | 6Y0 609 526 A |
SKODA | 6Y0 609 527 A |
SKODA | 6Y0 609 528 A |
SKODA | 811 609 525 E |
SKODA | 811 609 526 E |
TEXTAR | 84044400 |
TEXTAR | 84044700 |
TEXTAR | 84044706 |
TEXTAR | 84044708 |
TEXTAR | 91044400 |
TEXTAR | 91044700 |
TEXTAR | 98101 0444 0 4 |
TEXTAR | 98101 0447 0 4 |
TRW | GS8526 |
VAG | 1H0 609 525 |
VAG | 1H0 609 525 B |
VAG | 1H0 609 525 D |
VAG | 1H0 609 526 |
VAG | 1H0 609 526 B |
VAG | 1H0 609 526 D |
VAG | 1H0 609 527 |
VAG | 1H0 609 527 B |
VAG | 1H0 609 527 D |
VAG | 1H0 609 528 |
VAG | 1H0 609 528 B |
VAG | 1H0 609 528 D |
VAG | 1H0 698 071 |
VAG | 1H0 698 520 V |
VAG | 1H0 698 520 X |
VAG | 1H0 698 525 V |
VAG | 1H0 698 525 X |
VAG | 357 698 525 V |
VAG | 357 698 525 X |
VAG | 431 698 071 C |
VAG | 431 698 071 E |
VAG | 431 698 073 C |
VAG | 431 698 073 E |
VAG | 6C0 698 520 |
VAG | 6C0 698 520 A |
VAG | 6Q0 609 525 A |
VAG | 6Q0 609 525 B |
VAG | 6Q0 609 526 A |
VAG | 6Q0 609 526 B |
VAG | 6Q0 609 527 A |
VAG | 6Q0 609 527 B |
VAG | 6Q0 609 528 A |
VAG | 6Q0 609 528 B |
VAG | 6Q0 698 525 |
VAG | 6Q0 698 525 A |
VAG | 6Q0 698 525 B |
VAG | 6R0 698 520 X |
VAG | 6R0 698 525 A |
VAG | 6R0 698 525 AX |
VAG | 6U0 698 525 |
VAG | 6U0 698 525 A |
VAG | 811 609 525 E |
VAG | 811 609 526 E |
VAG | 811 698 071 |
VAG | 811 698 073 |
VALEO | 562080 |
ZIMMERMANN | 10990.100.3 |
ZIMMERMANN | 10990.102.4 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Marka ATE znana jest z części samochodowych zaprojektowanych w celu zapewnienia samochodom najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Produkcję firmy można podzielić na dwa segmenty. Pierwszy to samochodowe systemy elektroniczne, a drugi to części układu zawieszenia oraz układu hamulcowego.
Najważniejsza cecha marki to dostarczanie części zarówno do wyposażenia fabrycznego samochodów, jak i na rynek części zamiennych. W obu przypadkach produkcja poszczególnych auto części zupełnie niczym się nie różni i posiada identyczne parametry jakości wykonania. Dla przykładu klocki hamulcowe ATE montowane fabrycznie to w zasadzie taki sam produkt, co te same klocki zakupione na rynku wtórnym.
ATE słynie z charakterystyki technicznej na bardzo wysokim poziomie. Na przykład płyn hamulcowy ATE może pracować w temperaturze wrzenia 280 stopni i to bez wymiany aż do trzech lat. Tarcze hamulcowe produkuje się z kolei przy użyciu oryginalnych technologii powszechnie znanych ze względu na ich cechy konstrukcyjne, zapewniające większą wydajność podczas trudnych warunków atmosferycznych a także dłuższą żywotność.
Części samochodowe marki ATE można uznać za bardzo dobrze znane w branży motoryzacyjnej i na całym świecie. Podzespoły trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż w przypadku poszczególnych modeli samochodów marek FORD, BMW, VAG (VW, AUDI, SKODA), TOYOTA, GM oraz wielu innych.
Części posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty. Zamienniki marki można znaleźć w ponad 80 krajach na całym świecie. Rygorystyczne normy i skrupulatna obserwacja procesów produkcyjnych pozwala ponadto uzyskać gwarancję wysokiej jakości oraz niezawodności części samochodowych.