- Średnica tłoka cylindra: 19,05
- Średnica bębna hamulcowego: 180
- Szerokość [mm]: 30
- Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z cylinderkiem hamulcowym
- Okładzina hamulcowa: Z okładziną
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0520-1519.3 |
ATE | 691519 |
BENDIX | 381171B |
BENDIX | 381360B |
BOSCH | 0 204 114 046 |
BREMBO | K 61 056 |
DELPHI | KP869 |
KAWE | OEK212 |
METZGER | KT 2363 |
METZGER | KV 9363 |
PEUGE | 42418G |
TEXTAR | 84038205 |
TRUSTING | 6110 |
TRW | BK1249 |
TRW | GSK1249 |
VALEO | 554567 |
VALEO | 554667 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
FTE Automotive to wiodący, międzynarodowy producent części samochodowych, w tym głównie elementów układu hamulcowego oraz części systemów sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy uruchamiano nowe linie produkcyjne i poszerzano asortyment oferowanych części do aut. Aktualnie marka FTE należy do koncernu Valeo.
FTE jest nie tylko wiodącym partnerem koncernu Valeo w zakresie rozwoju, ale także dużym dostawcą części jakości OE dla międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego (wiele popularnych marek, np. Renault oraz Citroen). Ponadto marka jest także preferowanym partnerem na niezależnym rynku części zamiennych.
Firma korzysta z ogromnego doświadczenia i wiedzy, co pozwala na produkcję części samochodowych o bardzo wysokiej jakości i niezawodności. FTE oferuje duży zakres części zamiennych - od części do układu sterowania sprzęgłem, przez części do układu hamulcowego, aż po płyny hamulcowe.
Każda z części do samochodów FTE to pierwszorzędna jakość i trwałość na najwyższym, światowym poziomie. Części zamienne tej marki można kupić w naprawdę dobrej cenie. Oferta skierowana jest do samochodów osobowych i użytkowych, głównie produkcji europejskiej.