- Ograniczenia producenta: AKEBONO
- Średnica [mm]: 228
- Szerokość [mm]: 41
Dodaj opinię
(07.07.2015)
Opinia wystawiona dla Szczęki hamulcowe - komplet TRW GS8563
(23.01.2015)
Opinia wystawiona dla Szczęki hamulcowe - komplet TRW GS8616
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 8542 |
APEC | SHU308 |
ATE | 03.0137-0189.2 |
ATE | 3013701892 |
BENDIX | 330768 |
BENDIX | 380299 |
BENDIX | BS1386 |
BLUEPRINT | ADN14105 |
BLUEPRINT | ADN14105AF |
BORG BECK | BBS6126 |
BOSCH | 0 986 AB0 023 |
BOSCH | 986487164 |
BRAKE ENG | SH1111 |
BREMBO | S56501 |
DELPHI | LS1254 |
FERODO | FSB134 |
GIRLING | 5181119 |
HBJAKOPART | J3501006 |
HELLA | 8DB 355 000-171 |
JURID | 2830223 |
JURID | 361223J |
LEMFO | 20235 |
LPR | 02330 |
MAG | 360219192018 |
METELLI | 530271 |
MGA | M610 |
MIN | MFR120 |
MK K | K 1148 |
NISSA | 44060-06F25 |
NISSA | 44060-Q0101 |
NISSA | 44060-Q0125 |
NISSA | 44060-Q1325 |
NISSA | 44060-U8700 |
NISSA | 44060-U8725 |
NISSA | 44060-W0300 |
NISSA | 44060-W0325 |
NISSA | 44070-N4600 |
NISSA | 44070-Q0101 |
NISSA | 44070-W0300 |
NISSA | 44171-Q0101 |
NISSA | D4026-W0326 |
NISSA | D4060-Q0125 |
NISSA | D4060-U8725 |
NISSA | D4060-W0300 |
NISSA | D4060-W0301 |
NISSA | D4060-W0325 |
NISSA | D4060-W0326 |
NISSA | D4070-W0300 |
NISSA | D4070-W0301 |
NISSA | DD060-Q0125 |
NK | 2722338 |
PAGID | H1143 |
PEX | 6097 |
QH BENELUX | 1245 |
QUINTON HA | BBF570 |
QUINTON HA | BS570 |
REMSA | 4052.00 |
REMSA | 4069.00 |
ROADHOUS | 4052.00 |
SBS | 18492722338 |
SPIDAN | 30425 |
TEXTAR | 91017900 |
TEXTAR | 98101017904 |
TRISCAN | 810014338 |
TRUSTING | 067145 |
VALEO | 562021 |
WOKING | Z4052.00 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.