- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Wysokość [mm]: 80,0
- Typ tarczy hamulcowej: Pełny
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
- Minimalna grubość [mm]: 14,2
- Ilość otworów wiertniczych: 5
- Średnica otworu centrującego [mm]: 79
- Ciężar [kg]: 7,3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.P. | 14922 |
AP | 14922 |
ASHIKA | 61-00-0230 |
ASHIKA | 61-00-0230C |
ATE | 24.0116-0125.1 |
ATE | 24011601241 |
ATE | 24011601251 |
BENDIX | 562753BC |
BENDIX | 562835BC |
BORG BECK | BBD4405 |
BORG BECK | BBD4668 |
BOSCH | 0 986 479 066 |
BOSCH | 0 986 479 316 |
BOSCH | 0 986 479 399 |
BOSCH | 0 986 479 C10 |
BOSCH | 0 986 479 S86 |
BRAXIS | AD0002 |
BRAXIS | AD0348 |
BREMBO | 08.8094.60 |
BREMBO | 08809450 |
BREMBO | 08809460 |
CAR | 1421413 |
CAR | 1421414 |
CAR | 142212 |
CAR | 142213 |
CAR | HPD1413 |
CAR | HPD1414 |
CHAMPION | 562753CH |
CITRO | 4246Z1 |
CITRO | 4246Z3 |
CITRO | 4249 40 |
CITRO | 4249 K8 |
COMLINE | AND6499 |
DELPHI | BG4099 |
DENCKERMAN | B130442 |
DIAMAX | N08470P |
FEBI | 43937 |
FERODO | DDF1574 |
FERODO | DDF15741 |
FERODO | DDF1574C |
FERODO | DDF1574C1 |
FERODO | DDF16531 |
FIAT | 46833807 |
FIAT | 51740248 |
FIAT | 51856412 |
FIAT | 71740117 |
FRITECH | BD1182 |
FTE | BS5365 |
FTE | BS5365B |
FTE | BS7166 |
FTE | BS7168 |
HELLA | 8DD 355 108-981 |
HELLA | 8DD 355 113-711 |
HELLA | 8DD 355 113-721 |
IJS GROUP | 80-1114 |
JURID | 562753JC |
JURID | 562835JC |
LPR | F2015P |
LPR | F2015PR |
MAG | 360704017900 |
MAXGEAR | 19-1944 |
MAXGEAR | 19-1944MAX |
METELLI | 23-0912 |
METZGER | 14922 |
METZGER | 6110338 |
MEYLE | 215 523 0004 |
MEYLE | 215 523 0027 |
MIN | MDC1686 |
MIN | MDC1816 |
MIN | MDC1817 |
MS | 24011601141-PCS-MS |
MS | 24011601141-SET-MS |
MS | 24011601251-PCS-MS |
MS | 24011601251-SET-MS |
NATIONAL | NBD1311 |
NK | 201944 |
NK | 201945 |
NK | 203732 |
NK | 311944 |
NK | 313732 |
PAGID | 54574 |
PAGID | 54574PRO |
PEUGE | 4249 39 |
PEUGE | 4249 K8 |
PROCODIS F | JDF2007 |
QUINTON HA | BDC5365 |
QUINTON HA | BDC5592 |
QUINTON HA | BDC5593 |
QUINTON HA | BSF5365 |
QUINTON HA | BSF5592 |
QUINTON HA | BSF5593 |
QUINTON HA | BSF5610 |
REMSA | 6105500 |
REMSA | 6105600 |
ROADHOUS | 61056.00 |
ST-TEMPLIN | 031102600050 |
ST-TEMPLIN | 0311081170 |
TEXTAR | 92116203 |
TEXTAR | 92157400 |
TEXTAR | 92157500 |
TOPRAN | 721 184 |
TOPRAN | 722 597 |
TRADEXFRAN | DSQ-T51 |
TRISCAN | 8120 101003 |
TRISCAN | 8120101003 |
TRISCAN | 8120101004 |
TRISCAN | 812010199 |
TRISCAN | 812010199C |
TRISCAN | 812028122 |
TRW | DF4752 |
Technika | 756032 |
VAICO | V22-40002 |
VAICO | V22-40005 |
VALEO | 197023 |
VALEO | 197097 |
VALEO | 197329 |
WOKING | D61056.00 |
ZIMMERMANN | 230237200 |
ZIMMERMANN | 230237500 |
ZIMMERMANN | 230237520 |
ZIMMERMANN | 230237600 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.
Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.
Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.
Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.