- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Wysokość [mm]: 41,50
- Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 20
- Minimalna grubość [mm]: 18
- Ilość otworów wiertniczych: 5
- Średnica otworu centrującego [mm]: 65,5
- Ciężar [kg]: 5,24
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.P. | 24908 V |
ALANKO | 10303899 |
ALANKO | 10305227 |
AP | 24908 |
AP | 24908 V |
AP | X 24908 |
ATE | 24012001731 |
ATE | 24032001731 |
ATE | 24112001731 |
BENDIX | 562220B |
BENDIX | 562220BC |
BOSCH | 0 986 479 142 |
BOSCH | 0 986 479 950 |
BOSCH | 0 986 479 S27 |
BOSCH | F 026 A06 773 |
BRAXIS | AE0368 |
BREMBO | 09.9505.10 |
BREMBO | 09.9505.75 |
BREMBO | 09950510 |
BREMBO | 09950511 |
CADIL | 93188378 |
CAR | 142033 |
CAR | HPD033 |
CHEVR | 93171778 |
COMLINE | ADC1136V |
COMLINE | AND6241 |
DELPHI | BG3886 |
DENCKERMAN | B130426 |
DIAMAX | N08660 |
EUROBRAKE | 5815203650 |
EUROBRAKE | 5815313650 |
FERODO | DDF1289 |
FERODO | DDF12891 |
FERODO | DDF1289C |
FIAT | 46836490 |
FIAT | 468364900 |
FTE | BS5422 |
FTE | BS5422B |
GALFER | B1.G220-0173.1 |
HELLA | 8DD 355 109-191 |
HELLA | 8DD 355 122-542 |
HELLAPAGID | 8DD 355 109-191 |
HELLAPAGID | 8DD 355 122-542 |
IJS GROUP | 80-2212 |
JAPANPAR | DP-006C |
JURID | 562220JC |
JURID | 569114J |
KEY PARTS | KBD4396 |
LPR | O1016V |
LPR | O1016VR |
MAPCO | 25710 |
MAPCO | 25710/2 |
MAPCO | 257102 |
MAXGEAR | 19-1304 |
MAXGEAR | 19-1304MAX |
MAXGEAR | 19-1304SPORT |
METELLI | 230682 |
METELLI | 230682C |
METZGER | 24908 |
METZGER | 24908V |
MEYLE | 615 523 6027 |
MEYLE | 6155236027PD |
MOTAQUIP | LVBD1150Z |
MS | 24012001731-PCS-MS |
MS | 24012001731-SET-MS |
MS | 24012001731PR-PCS-MS |
NATIONAL | NBD1283 |
NK | 203650 |
NK | 313650 |
OPEL | 5 69 114 |
OPEL | 93171778 |
OPTIMAL | BS-7916 |
OPTIMAL | BS-7916C |
Omnicraft | 2143350 |
PAGID | 54184 |
PAGID | 54184PRO |
QUARO | QD5014 |
QUARO | QD5014HC |
QUINTON HA | BDC5422 |
QUINTON HA | BSF5422 |
REMSA | 6686.10 |
RIDEX | 82B0152 |
ROADHOUS | 6686.10 |
SAAB | 12762291 |
SAAB | 9191336 |
SAAB | 93188378 |
ST-TEMPLIN | 0311024270 |
ST-TEMPLIN | 0311024275 |
STELLOX | 6020-1428-SX |
TEXTAR | 92118403 |
TEXTAR | 92118405 |
TOMEX | TX 73-79 |
TRISCAN | 8120 24146 |
TRISCAN | 8120 24146C |
TRISCAN | 812024146 |
TRW | DF4284 |
Technika | 755522 |
VAUXH | 9191336 |
VAUXH | 93171778 |
VW | 23-0682 |
WOKING | D6686.10 |
ZIMMERMANN | 430.1496.20 |
ZIMMERMANN | 430.1496.52 |
ZIMMERMANN | 430149600 |
ZIMMERMANN | 430149620 |
ZIMMERMANN | 430149652 |
CADILLAC
|
FIAT
|
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.
Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.
Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.
Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.