- Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
- Wysokość [mm]: 59,5
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 30
- Wymiar gwintu: 15,3
- Minimalna grubość [mm]: 28
- Średnica zewnętrzna [mm]: 321
- Ilość otworów: 5
- Średnica otworu centrującego [mm]: 68
- Średnica otworu [mm]: 112
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.P. | 24930E |
APEC | DSK2257 |
ATE | 24013001751 |
ATE | 24033001751 |
AUDI | 4E0 615 301 AD |
AUDI | 4F0 615 301 E |
BENDIX | 562265B |
BENDIX | 562265BC |
BORG BECK | BBD5905S |
BOSCH | 0 986 479 300 |
BOSCH | 0 986 AB6 113 |
BRAKE ENG | DI956466S |
BREMBO | 09.9534.14 |
BREMBO | 09953411 |
CAR | 1421128 |
CAR | HPD1128 |
DELPHI | BG3939 |
FEBI | 26647 |
FERODO | DDF1277 |
FERODO | DDF12771 |
FERODO | DDF1277C |
FERODO | DDF1277C1 |
FIRST LINE | FBD1559 |
FTE | BS7095 |
FTE | BS7095H |
FTE | BS7095HB |
GIRLING | 6043585 |
HELLA | 8DD 355 111-131 |
HELLA | 8DD 355 111-141 |
JPN | 30H9090-JPN |
JURID | 562265J |
JURID | 562265JC |
LEMFO | 30859 01 |
LPR | A1019V |
MAG | 351014720500 |
METELLI | 230916C |
METZGER | 24930E |
MEYLE | 115 521 1098 |
MEYLE | 115 521 1098/PD |
MEYLE | 1835211098PD |
MGA | D1514 |
MIN | MDC1743 |
NATIONAL | NBD1380 |
NK | 2047100 |
NK | 3147100 |
NK | 3447100 |
PAGID | 54323 |
PAGID | 54323PRO |
PEX | 140831 |
PEX | 140831N |
PILENGA | V878 |
ProfiPower | 3B1102 |
ProfiPower | 491-100.3318.20 |
QH BENELUX | 58301 |
REMSA | 680710 |
SEAT | 4E0 615 301 AD |
SKODA | 4E0 615 301 AD |
ST-TEMPLIN | 0311010540 |
ST-TEMPLIN | 0311010545 |
SWAG | 32926647 |
TEXTAR | 92132300 |
TEXTAR | 92132305 |
TRISCAN | 8120291005 |
TRISCAN | 8120291035 |
TRUSTING | DF070 |
TRW | DF4358S |
VALEO | 197199 |
VALEO | 297199 |
VW | 4E0 615 301 AD |
ZIMMERMANN | 100331820 |
ZIMMERMANN | 100331850 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.
Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.
Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.
Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.