Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1933-GL T3 (Oś tylna)

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RT 1933-GL T3
Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1933-GL T3 (Oś tylna)
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1933-GL T3 (Oś tylna) - fot.1
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1933-GL T3 (Oś tylna) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
267,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ROTINGER
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
5901436398844
Numer katalogowy:
1933-GL/T3
Średnica otworu [mm]:
140
Typ tarczy hamulcowej:
Perforowany

Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Dowiedz się więcej

Powierzchnia:
Pokrywany galwanicznie
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]:
301,9
Średnica wewnętrzna [mm]:
163,5
Wysokość [mm]:
50,9
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
18
Minimalna grubość [mm]:
15
Ilość otworów:
8
Wymiar gwintu:
10,8
Ciężar [kg]:
7,8
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa RT 1933-GL T3 firmy ROTINGER

Parametry:
  • Średnica otworu [mm]: 140
  • Typ tarczy hamulcowej: Perforowany
  • Powierzchnia: Pokrywany galwanicznie
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 301,9
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 163,5
  • Wysokość [mm]: 50,9
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18
  • Minimalna grubość [mm]: 15
  • Ilość otworów: 8
  • Wymiar gwintu: 10,8
  • Ciężar [kg]: 7,8

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1933-GL T3 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach ROTINGER w kategorii Tarcza hamulcowa

Stanisław

(16.01.2022)

5.0
Bardzo dobrej jakości tarcze w dobrej cenie , na ten moment spisują się lepiej od tarcz boscha które poprzednio miałem zamontowane

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1003

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RT 1933-GL T3 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 18184
A.P. 15022
ABE C4R029ABE
ACURA 93168942
AP 15022
APEC DSK2865
ATE 24.0118-0153.1
BLUEPRINT ADN143160
BORG BECK BBD5212
BOSCH 0 986 479 A93
BOSCH 0 986 479 U60
BRECO BS 6014
BREMBO 08.A650.10
CAR 142.1692
CHEVR 93168942
DELPHI BG4344
FEBI 39868
FERODO DDF1977C
FRITECH DF1478
GIRLING 6063724
HELLA 8DD 355 117-281
HELLAPAGID 8DD 355 117-281
KAWE 61476 00
KNORR-BREM K206966N50
LPR R1042P
METELLI 23-1385C
MEYLE 615 521 0026
MEYLE 615 521 0030
MIN MDC2294
NISSA 43206-00Q0C
NK 203979
NK 313979
OPEL 44 21 180
OPEL 4421180
OPEL 9 31 68 942
OPTIMAL BS-8688
OPTIMAL BS-8688C
REMSA 61476.00
RENAU 43 20 679 43R
RENAU 4320 600 Q0C
RENAU 8660003521
ROADHOUS 61476.00
ROTINGER RT 1933
ROTINGER RT 1933-GL
ROTINGER RT 1933-GL T5
ROTINGER RT 1933-GL T6
ROTINGER RT 1933-GL T9
SASIC 6104033
SBS 1815203979
SBS 1815313979
SWAG 60 93 9868
TEXTAR 92230800
TEXTAR 92230803
TRISCAN 8120 25177
TRUSTING DF1478
TRW DF 6372
VALEO 197488
VAUXH 44 21 180
VAUXH 9 31 68 942
VAUXH 93168942
WOKING D61476.00
ZIMMERMANN 430.2626.20

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa RT 1933-GL T3 pasuje do Twojego auta

 

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Nexen N'Blue HD Plus. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony lenie Nexen N'Blue HD Plus. Czym mogą zaskoczyć swoich użytkowników?

Kiedyś marka Nexen kojarzona była z oponami klasy ekonomicznej. Dzisiaj opony Nexen to już w większości klasa średnia i to często o dość ciekawej, wręcz zaskakującej charakterystyce. Dobrym przykładem tej właśnie zmiany są opony letnie Nexen N'Blue HD Plus, czyli jedna z bardziej rozpoznawalnych propozycji w segmencie opon letnich klasy średniej. Dlaczego model ten zasługuje na Waszą uwagę? Co interesującego znajdziecie w oponach Nexen N'Blue HD Plus?

czytaj więcej >
Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

ROTINGER

Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.

Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.

Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa perforowana / wentylowana
Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze