Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2570-GL T6

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RT 2570-GL T6
Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2570-GL T6
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2570-GL T6 - fot.1
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2570-GL T6 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 353,00 zł
180,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
ROTINGER
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5901436382607
Numer katalogowy:
2570-GL/T6
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowana wewnętrznie

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Typ tarczy hamulcowej:
Perforowany

Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
255
Średnica wewnętrzna [mm]:
129
Średnica otworu centrującego [mm]:
55
Wysokość [mm]:
43
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
20,10
Minimalna grubość [mm]:
18
Ilość otworów:
4
Wymiar gwintu:
14,50
Ciężar [kg]:
4,70
Średnica otworu [mm]:
100
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa RT 2570-GL T6 firmy ROTINGER

Parametry:
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowana wewnętrznie
  • Typ tarczy hamulcowej: Perforowany
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 255
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 129
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 55
  • Wysokość [mm]: 43
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 20,10
  • Minimalna grubość [mm]: 18
  • Ilość otworów: 4
  • Wymiar gwintu: 14,50
  • Ciężar [kg]: 4,70
  • Średnica otworu [mm]: 100
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2570-GL T6

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach ROTINGER w kategorii Tarcza hamulcowa

Stanisław

(16.01.2022)

5.0
Bardzo dobrej jakości tarcze w dobrej cenie , na ten moment spisują się lepiej od tarcz boscha które poprzednio miałem zamontowane

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1003

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RT 2570-GL T6 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 17028
A.B.S. 17028OE
A.P. 24461
A.P. 24785
ACDELCO AC2 510D
APEC DSK 2104
ASHUKI 0990-8212
ATE 24.0120-0175.1
ATE 24.0320-0175.1
BARUM BAR20175
BENDIX 562409B
BENDIX 562409BC
BLUEPRINT ADT 343137
BORG BECK BBD4175
BOSCH 0 986 479 012
BOSCH 0 986 479 927
BOSCH 0 986 479 B60
BOSCH 0 986 479 S13
BOSCH 0 986 AB9 511
BOSCH 0 986 AB9 821
BOSCH 0 986 BB4 298
BOSCH 0986AB9511
BRADI 1.52B5.2.4
BRAKE ENG DI955885
BRECO BS 8412
BREMBO 09.8545.10
BREMBO 09.8545.11
CAR 142.987
CAR HPD 987
CHERY 1014001811
DBA Austra DBA2708
DBA Austra DBA753
DELPHI BG 3520
DELPHI BG3824
ENGLON 1014001811
FAW 43512-52040
FEBI 27942
FERODO DDF 1149
FERODO DDF1149-1
FERODO DDF1149C
FERODO DDF1149C-1
FERODO DRF1149
FIRST LINE FBD 1150
FTE BS 5194
GIRLING 6041631
GRAF DF29717
HBJAKOPART J3302128
HBJAKOPART J3302139
HELLA 8DD 355 108-871
HELLA 8DD 355 108-881
HELLAPAGID 8DD 355 108-881
JAPANPAR DI-221
JAPANPAR DI-230
JURID 562409J
JURID 562409JC
LPR T2880V
MAG 353615202524
MAG 360704008600
MAG 431602042730
MAPCO 25551
MAPCO 25555
METELLI 23-0717
METELLI 23-0717C
METZGER 24785
METZGER 6635.10
MEYLE 30-15 521 0003
MEYLE 30-15 521 0003/PD
MEYLE 30-15 521 0118
MEYLE 30-15 521 0118/PD
MGA D1437
MIN MDC 1394
MIN MDC1510
MOUNTAIN TR57
NATIONAL NBD 995
NATIONAL NBD1137
NIPPARTS J3302128
NIPPARTS J3302152
NK 204588
NK 314588
OPTIMAL BS-7420
OPTIMAL BS-7420C
PAGID 54156
PAGID 54156PRO
PEX 14.0894
PILENGA V661
QH BENELUX 57966
QUINTON HA 6635.10
QUINTON HA BDC 5194
QUINTON HA BSF 5194
REMSA 6635.10
ROADHOUS 6635 10
ROTINGER RT 2570
ROTINGER RT 2570-GL
ROTINGER RT 2570-GL T3
ROTINGER RT 2570-GL T5
ROTINGER RT 2570-GL T9
ROULUNDS D2510
ST-TEMPLIN 0311027980
ST-TEMPLIN 0311027985
SWAG 81 92 7942
TEXTAR 92115600
TEXTAR 92115603
TEXTAR 98200 1156 0 1
TOYOT 43512 0D 030
TOYOT 43512 0D050
TOYOT 43512 17120
TOYOT 43512 17130
TOYOT 43512 17131
TOYOT 43512 52 030
TOYOT 43512 52040
TOYOT 43512 52090
TOYOT 435120D020
TOYOT 435120D040
TRISCAN 8120 13167
TRUSTING DF721
TRW DF4163
VALEO 186766
VALEO 297766
WOKING P6635.10
ZIMMERMANN 590.2580.00
ZIMMERMANN 590.2580.50
ZIMMERMANN 590.2580.52

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa RT 2570-GL T6 pasuje do Twojego auta

 

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

ROTINGER

Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.

Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.

Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Tarcza hamulcowa perforowana / wentylowana
Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze