- Temperatura otwarcia [°c]: 87
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ANGLI | 6276.87/J |
Alfa e-Par | AF12143 |
Alfa e-Par | AF12145 |
BEHR SERVI | 1.180.87.302 |
BEHR SERVI | TX 14 87D |
BEHR | 1.180.87 |
BORGW WAHL | 3141.87 |
BORGW WAHL | 3141.87D |
CALORSTAT | 6276.87 |
CALORSTAT | TH6276.87J |
FEBI | 17890 |
INTER | 75188 |
MITSUBISHI | MN-980137 |
MOTORAD | 475-88 |
SEAT | 050 121 113 C |
SKODA | 050 121 113 C |
VEMO | 15-99-2002-1 |
VW | 050 121 113 C |
VW | 06B 121 113 A |
AUDI
|
MITSUBISHI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
FAE to hiszpański producent części do samochodów, który specjalizuje się w komponentach elektryki samochodowej. Firma z siedzibą w Barcelonie zajmuje się produkcją części samochodowych od 1952 roku. Mimo sprawdzonych już linii produkcyjnych, przedsiębiorstwo jest mocno zaangażowane w badania i rozwój, produkując nowe i zaawansowane technologicznie części do aut.
FAE należ do tych firm motoryzacyjnych, która produkuje wysokiej jakości części zamienne do samochodów niczym nie odbiegające wykonaniem i cechami od części OEM. Przedsiębiorstwo dostarcza części samochodowe na niezależny rynek wtórny, gdzie FAE cieszy się dużym uznaniem. Oferta dedykowana jest wielu popularnym markom samochodowym produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w branży, FAE stało się jednym z liderów w produkcji elektrycznych części zamiennych do samochodów. Firma eksportuje 65% swoich części do ponad 80 krajów na całym świecie. Każda z części FAE jest produkowana zgodnie z najbardziej wyśrubowanymi normami, obowiązującymi w branży motoryzacyjnej.
Czujniki i przełączniki to domena marki FAE. Te części samochodowe firma produkuje niemal pod każdy system w samochodzie: czyszczenie szyb, elektryka, skrzynia biegów, układ chłodzenia, klimatyzacja.