- Temperatura otwarcia [°c]: 88
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 38-0H-H03 |
ERA | 350366 |
FISPA | 94.093 |
HELLA | 8MT 354 773-951 |
HYUNDAI | 25500-22600 |
JAPANPAR | VT-H03 |
JAPKO | 38H03 |
JPN | 20C0300-JPN |
KAVO PARTS | TH-3003 |
KIA | 0K054-15-171 |
KIA | 0K05415171 |
KIA | 25500-22600 |
MEATDORIA | 92093 |
MEYLE | 37-28 228 0003 |
NIPPARTS | J1530518 |
TOPRAN | 820 959 |
KIA
|
MAZDA
|
OPEL
|
SUZUKI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Termostat układu chłodzenia KW 580 533 | KW | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia KW 580 534 | KW | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia CONTINENTAL 28.0200-4242.2 | CONTINENTAL | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia BORG & BECK BBT003 | BORG & BECK | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia NPS N153N03 | NPS | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia METALCAUCHO 30864 | METALCAUCHO | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.