- Dla numeru OE: 1336V6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 80254 |
AKRON-MALÒ | TER383 |
BEHR | TH4283 |
BIRTH | 8820 |
BORG BECK | BBT109 |
CALORSTAT | 687483J |
CALORSTAT | TH687483J |
CITRO | 1336V6 |
CITRO | 9654393880 |
CITRO | 9671565980 |
DAYCO | DT1102H |
EFI AUTOMO | 161059 |
FACET | 78486 |
FACET | KW580486 |
FARE SA | 3832 |
FEBI | 34997 |
FORD | 1148098 |
FORD | 1348620 |
FORD | 1485768 |
FORD | 1633908 |
FORD | 2S6Q8A586AA |
FORD | 2S6Q8A586AB |
FORD | 2S6Q8A586AC |
FORD | 2S6Q8A586AD |
GATES | TH40083G1 |
IMPERGOM | 90087 |
MAPCO | 28413 |
MAZDA | Y401151H0 |
MAZDA | Y401151H0B |
MAZDA | Y401151H0C |
METALCAUCH | 03774 |
METZGER | 4006212 |
PEUGE | 1336V6 |
PEUGE | 9654393880 |
PEUGE | 9671565980 |
QUINTON HA | QTH613K |
SWAG | 62934997 |
TOYOT | SU00100713 |
TRISCAN | 862025083 |
VALEO | 820951 |
CITROËN
|
FORD
|
MAZDA
|
PEUGEOT
|
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Korpus termostatu MAPCO 28273 | MAPCO | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia GK 701060 | GK | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia AISIN THRAZ-7011 | AISIN | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia EFI AUTOMOTIVE 161059 | EFI AUTOMOTIVE | Brak ceny |
Kołnierz przewodu płynu chłodzącego BIRTH 8820 | BIRTH | Brak ceny |
Termostat układu chłodzenia NPS M153A13 | NPS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.