- Ciężar [kg]: 0,01
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACEMARK | 162697 |
AJUSA | 10074500 |
AUDI | 078 103 383 B |
AUDI | 078 103 383 C |
AUDI | 078 103 383 E |
AUDI | 78 103 383 B |
AUDI | 78 103 383 C |
AUDI | 78 103 383 E |
AUTOMEGA | 190024710 |
Autopumps | AHGW061 |
BAPMIC | BF0425510013 |
BGA | CH9330 |
CORTECO | 414802P |
DPH | 96087 |
ELRING | 403.741 |
ELWISROYAL | 00.560.30 |
FA1 | EC1100-905 |
FAI | HG1037 |
GLASER | H50471-00 |
GOETM | 30-027222-30 |
LYNXAUTO | SH-0574 |
MAHLE | 54042 |
MEC-DIESEL | 870627 |
MEC-DIESEL | 873751 |
METALLEVE | J&RC-9375/4 |
MOTIVE | HGW061 |
OSSCA | 00021 |
PATRON | PG2-0062 |
PAYEN | AY061 |
Profession | 21420103 |
REINZ | 61-31705-00 |
RIDEX | 318G0155 |
STELLOX | 11-25022-SX |
SWAG | 32 91 5552 |
TOPRAN | 101 590 |
VANHE | PK8486 |
WILMINK | WG1003644 |
WILMINK | WG1086376 |
WILMINK | WG1159156 |
WILMINK | WG1178103 |
WILMINK | WG1189124 |
WILMINK | WG1227934 |
WILMINK | WG1435740 |
WILMINK | WG1758459 |
WXQP | 312035 |
ZPY | 078103383C |
vika | 11031791601 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.
Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.
Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.
Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.
Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.