- Grubość [mm]: 2,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 8,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 15,0
- Ciężar [kg]: 0,005
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 83244 |
3RG | 96007 |
3RG | 96017 |
AJUSA | 21024400 |
ALFA | 46518716 |
ALFA | 55221016 |
ALFA | 60814757 |
ALFA | 9456154380 |
ALFA | 9467602680 |
ALFA | 9634025380 |
AS-PL | ABR0060S |
Aslyx | AS-506194 |
Aslyx | AS-521015 |
BBR | 001-10-31066 |
BOSCH | 2 430 105 035 |
BOSCH | F 00V C17 504 |
BOSCH | F 00Z M20 001 |
BSG | BSG 30-116-103 |
BSG | BSG 30-995-048 |
CAUTEX | 759396 |
CORTECO | 49430606 |
CORTECO | 49430669 |
CSV ELECTR | CRV9174 |
DAF | 0527 157 |
DAF | 1379 275 |
DAF | 1434 383 |
DAF | 1454 385 |
DAF | 1851 188 |
DAF | 527 157 |
DT SPARE P | 5.41349 |
Dr.Motor A | DRM0147 |
Dr.Motor A | DRM0150 |
Dr.Motor A | DRM0150S |
Dr.Motor A | DRM040 |
Dr.Motor A | DRM042 |
Dr.Motor A | DRM042S |
Dr.Motor A | DRMP28 |
Dr.Motor A | DRMP59 |
DÜRER | GI252420 |
DÜRER | GI352385 |
ELRING | 222.520 |
ELRING | 569.370 |
ELRING | 572.260 |
ENGITECH | ENT250248 |
ENGITECH | ENT250248/1 |
FA1 | 102.246.010 |
FA1 | 102.246.100 |
FA1 | 107.532.010 |
FA1 | 107.532.100 |
FAI | IS007 |
FARE SA | 16275 |
FARE SA | 31354 |
FARE SA | 31355 |
FARE-MX | 16275 |
FARE-MX | 31354 |
FAST | FT49653 |
FAST | FT49842 |
FAST | FT49844 |
FAST | FT49846 |
FERRON | TOP38920008 |
FIAT | 46518716 |
FIAT | 55221016 |
FIAT | 60814757 |
FIAT | 71769143 |
FIAT | 9456154380 |
FIAT | 9467602680 |
FIAT | 9634025380 |
FISPA | 81.066 |
FORD USA | 3M5Q9E568AA |
FORD USA | 3M5Q9E568CA |
FORD USA | AV6Q9E568BA |
FORD | 1 230 952 |
FORD | 1 432 205 |
FORD | 1 700 337 |
GOOM | NH-0005 |
HOFFER | 8029174 |
HOFFER | 80298181 |
INTFRADIS | 10148 |
INTFRADIS | 10149 |
INTFRADIS | 10151 |
INTFRADIS | 10151BL |
INTFRADIS | 10472BL |
LANCIA | 46518716 |
LANCIA | 55221016 |
LANCIA | 60814757 |
LANCIA | 9467602680 |
LANCIA | 9634025380 |
MAXGEAR | 17-0440 |
MEATDORIA | 9174 |
MEATDORIA | 98181 |
MEC-DIESEL | 960095 |
MEC-DIESEL | 960268 |
MEC-DIESEL | 960269 |
METALCAUCH | 57834 |
METZGER | 0873001 |
MI.R.A. | 55/3649 |
MI.R.A. | 55/3685 |
MI.R.A. | 55/3686 |
NTY | BWP-CT-006 |
PLYOM | P759396 |
RECOFICIAL | CRV9174 |
REINZ | 70-12077-00 |
REINZ | 70-42387-00 |
RUFRE | RF-F00VC17504 |
SIDAT | 81.066 |
STC | T457834 |
Storm | 46000000716 |
TDM | BCHF00VC17504 |
TOPRAN | 115 878 |
TRICLO | 320100 |
VW | 062 130 219 C |
VW | 62 130 219 C |
VW | WHT 000 189 |
WE PARTS | 391230018 |
WE PARTS | 391230167 |
WILMINK | WG1012111 |
WILMINK | WG1087465 |
WILMINK | WG1191382 |
WILMINK | WG1193687 |
WILMINK | WG1451993 |
WILMINK | WG1986156 |
WILMINK | WG1986161 |
WILMINK | WG2055931 |
WILMINK | WG2055932 |
WILMINK | WG2055950 |
WILMINK | WG2077634 |
WILMINK | WG2168221 |
WILMINK | WG2317151 |
alp | ALP-005025 |
alp | ALP-005760 |
hajus Auto | 6151171 |
ALFA ROMEO
|
DAF
|
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego to niewielkie, w większości gumowe elementy, których znaczenie trudno przecenić. Wykonane z gumy odpornej na wysokie ciśnienie oraz skrajne temperatury, uszczelki powinny gwarantować szczelność układu przez wiele lat.
Sprawna praca układu wtryskowego jest niezbędna, aby samochód mógł ruszyć oraz kontynuować jazdę. Odpowiada on bowiem za dostarczanie paliwa do komór spalania. Dla poprawnej pracy jednostki napędowej bardzo ważne jest, aby do komory dostarczyć odpowiednią ilość paliwa. Ponadto, zachowane musi zostać odpowiednio wysokie ciśnienie. Między innymi dlatego stosuje się uszczelki i uszczelniacze układu wtryskowego.
Układ wtryskiwania składa się z kilku części. Najważniejsze z nich to wtryskiwacz oraz podłączone do niego przewody, którymi paliwo transportowane jest do silnika. Z drugiej strony natomiast wtryskiwacz podłączony jest do układu ssącego, który pobiera paliwo. Wszystkie łączenia w układzie powinny być solidnie uszczelnione, aby uniknąć problemów z wyciekaniem paliwa. Zjawisko tego typu sprawia, że silnik nie otrzymuje dostatecznej ilości paliwa lub też ciśnienie pompowania jest zbyt niskie. Brak szczelności oznacza spadek obrotów silnika oraz problemy z jego odpaleniem. Ponadto, wszelkie wycieki stwarzają zagrożenie dla innych podzespołów samochodowych.
Uszczelka z czasem ulega zużyciu. Powstają wyrwy, zmniejsza się również grubość uszczelki. Objawem takiego stanu rzeczy najczęściej jest pogorszenie osiągów. Ponadto, mogą wystąpić problemy z odpaleniem silnika, zwłaszcza w zimne dni. Objawy te świadczą o konieczności wymiany uszczelnienia.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.