Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wahacz zawieszenia koła FRAP F5938 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
F5938
Wahacz zawieszenia koła FRAP F5938 (Oś przednia, z prawej)
  • Wahacz zawieszenia koła FRAP F5938 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
FRAP
EAN:
805934083124
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:
Na dole
Parzyste numery artykułów:
F5939
Rodzaj wahacza:
Wahacz ukośny

Wahacz skośny jest elementem najczęściej wykonanym z profilowanych wytłoczek. Jest częścią niezależnego zawieszenia samochodu służącym do stabilizacji kół. Ma formę trójkąta montowanego przegubowo w dwóch punktach do podwozia, gdzie trzeci utrzymuje koło podparte sprężyną i amortyzatorem.

Dowiedz się więcej

Wymiar stożka [mm]:
18
Materiał:
Blacha stalowa

Z blachy stalowej wykonana jest najczęściej cała konstrukcja nośna samochodu oraz elementy karoserii, ale także inne części montażowe i części. Dzięki zastosowaniu takiego materiału cała konstrukcja jest mocna i wytrzymała oraz dodatkowo tania w wytworzeniu. Jej największą wadą jest podatność na korozję, dlatego jest odpowiednio zabezpieczona.

Dowiedz się więcej

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z przegubem nosnym / prowadzącym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z łożyskiem
Ciężar [kg]:
3,4
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Zestawy

Zestaw Wahacz (poprzeczny, podłużny, ukożny) FRAP o numerze F5938 zawiera:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Sworzeń wahacza FRAP F4038 F4038
1 szt. Tuleja wahacza FRAP FSB13396 FSB13396
1 szt. Tuleja wahacza FRAP FSB23396 FSB23396

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wahacz (poprzeczny, podłużny, ukożny) F5938 firmy FRAP

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Lokalizacja w aucie: Na dole
  • Parzyste numery artykułów: F5939
  • Rodzaj wahacza: Wahacz ukośny
  • Wymiar stożka [mm]: 18
  • Materiał: Blacha stalowa
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przegubem nosnym / prowadzącym
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem
  • Ciężar [kg]: 3,4

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla F5938 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BIRTH BR2043
CITRO 9675028880
CORTECO 49397285
DELPHI TC2706
DYS 20-21845
FAI SS10102
FEBI 181021
LEMFO 43547 01
MEYLE 11-16 050 0102
MGA SB7137
MONROE L28563
MOOG CI-WP-13640
NK 5013758
OCAP 07823293
OMG SRL G40.8236/C
OPTIMAL G6-1635
PEUGE 9675028880
QUINTON HA QSA2649S
RTS 96-90513-1
SASIC 7470024
SIDEM 53051
SKF VKDS 323143 B
TALOSA 40-08881
TRW JTC3776
VEMA 260232

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wahacz (poprzeczny, podłużny, ukożny) F5938 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Wahacz (poprzeczny, podłużny, ukożny)

Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.

Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.

Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.

Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.

Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.

FRAP

Frap – to włoska firma powstała w 1932 roku. Koncern specjalizuje się w produkcji części do układu kierowniczego oraz zawieszenia, które od lat ceni sobie bardzo wielu kierowców. Swoje oddziały Frap ma rozlokowane głównie na terenie Italii, poza jednym, który mieści się we Francji. 

W asortymencie włoskiego producenta znajdziemy:

  • ramiona zawieszenia;
  • przeguby kulowe zawieszenia;
  • przeguby kulowe kierownicy;
  • drążki do krawata;
  • osiowe przeguby kulowe;
  • przeguby kulowe i końcówki drążków kierowniczych do ciągników;
  • silentblocki ,
  • regulowane łączniki stabilizatora.

Wysoka jakość oferowanych produktów to podstawa!

FRAP stawia na jakość oferowanych przez siebie komponentów, dlatego cały proces produkcji jest nieustannie kontrolowany, począwszy od projektu, na testach końcowych skończywszy. 

Zamiłowanie do perfekcji oraz troska o każdy detal zaowocowały współpracą z czołowymi producentami samochodów, którzy bardzo cenią sobie części produkowane przez  FRAP.

Co więcej, takie marki, jak: Renault Alpine, Alfa Romeo, KTM, Piaggio, Peugeot Scooters, CNH, AGCO Corporation, Argo Tractors i Same Deutz-Fahr Group  zdecydowały się na to, aby włoska marka dostarczała im komponenty na pierwszy montaż.

Dlatego kupując części samochodowe do FRAP  masz pewność, że inwestujesz w najlepszą jakość!

Cechy Części

Wahacz skośny
Wahacz skośny jest elementem najczęściej wykonanym z profilowanych wytłoczek. Jest częścią niezależnego zawieszenia samochodu służącym do stabilizacji kół. Ma formę trójkąta montowanego przegubowo w dwóch punktach do podwozia, gdzie trzeci utrzymuje koło podparte sprężyną i amortyzatorem.
Blacha stalowa
Z blachy stalowej wykonana jest najczęściej cała konstrukcja nośna samochodu oraz elementy karoserii, ale także inne części montażowe i części. Dzięki zastosowaniu takiego materiału cała konstrukcja jest mocna i wytrzymała oraz dodatkowo tania w wytworzeniu. Jej największą wadą jest podatność na korozję, dlatego jest odpowiednio zabezpieczona.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze