- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1J0 407 151 A |
AUDI | 1J0 407 151 B |
AUDI | 1J0 407 151 C |
AUDI | 1J0 407 365 A |
AUDI | 1J0 407 365 B |
AUDI | 1J0 407 365 C |
AUDI | 1J0 407 365 D |
AUDI | 1J0 407 365 H |
AUDI | 1J0 407 365 J |
AUDI | 1J0 407 366 A |
AUDI | 1J0 407 366 B |
AUDI | 1J0 407 366 C |
AUDI | 1J0 407 366 D |
AUDI | 1J0 407 366 H |
AUDI | 1J0 407 366 J |
AUDI | 1J0 411 315 |
AUDI | 1J0 411 315 B |
AUDI | 1J0 411 315 C |
AUDI | 1J0 411 315 G |
AUDI | 1J0 411 315 H |
AUDI | 1J0 422 811 B |
AUDI | 1J0 422 812 B |
AUDI | 1J0 441 315 J |
FEBI | 11091 |
FEBI | 12658 |
FEBI | 12660 |
FEBI | 14180 |
FEBI | 14182 |
FEBI | 14440 |
FEBI | 14444 |
FEBI | 18264 |
FEBI | 18266 |
FEBI | 19820 |
FEBI | 19822 |
FEBI | 28579 |
FEBI | 30154 |
FEBI | 36665 |
FEBI | 36667 |
FEBI | 36676 |
FEBI | 36677 |
FEBI | 36757 |
FEBI | 36758 |
JAPANPAR | SKS-0910 |
JAPKO | 1580910 |
MS | 36812-SET-MS |
SEAT | 1J0 407 151 A |
SEAT | 1J0 407 151 B |
SEAT | 1J0 407 151 C |
SEAT | 1J0 407 365 A |
SEAT | 1J0 407 365 B |
SEAT | 1J0 407 365 C |
SEAT | 1J0 407 365 D |
SEAT | 1J0 407 365 H |
SEAT | 1J0 407 365 J |
SEAT | 1J0 407 366 A |
SEAT | 1J0 407 366 B |
SEAT | 1J0 407 366 C |
SEAT | 1J0 407 366 D |
SEAT | 1J0 407 366 H |
SEAT | 1J0 407 366 J |
SEAT | 1J0 411 315 |
SEAT | 1J0 411 315 B |
SEAT | 1J0 411 315 C |
SEAT | 1J0 411 315 G |
SEAT | 1J0 411 315 H |
SEAT | 1J0 411 315 J |
SEAT | 1J0 422 811 B |
SEAT | 1J0 422 812 B |
SEAT | 1J0411315K |
SKODA | 1J0 407 151 A |
SKODA | 1J0 407 151 B |
SKODA | 1J0 407 151 C |
SKODA | 1J0 407 365 A |
SKODA | 1J0 407 365 B |
SKODA | 1J0 407 365 C |
SKODA | 1J0 407 365 D |
SKODA | 1J0 407 365 H |
SKODA | 1J0 407 365 J |
SKODA | 1J0 407 366 A |
SKODA | 1J0 407 366 B |
SKODA | 1J0 407 366 C |
SKODA | 1J0 407 366 D |
SKODA | 1J0 407 366 H |
SKODA | 1J0 407 366 J |
SKODA | 1J0 411 315 |
SKODA | 1J0 411 315 B |
SKODA | 1J0 411 315 C |
SKODA | 1J0 411 315 G |
SKODA | 1J0 411 315 H |
SKODA | 1J0 411 315 J |
SKODA | 1J0 422 811 B |
SKODA | 1J0 422 812 B |
SWAG | 30 71 0037 |
SWAG | 30 71 0038 |
SWAG | 30 78 0034 |
SWAG | 30 78 0035 |
SWAG | 30 92 8579 |
SWAG | 30 93 0154 |
SWAG | 30 93 6665 |
SWAG | 30 93 6667 |
SWAG | 30 93 6676 |
SWAG | 30 93 6677 |
SWAG | 30 93 6757 |
SWAG | 30 93 6758 |
SWAG | 32 78 0019 |
SWAG | 32 78 0020 |
VW | 1J0 407 151 A |
VW | 1J0 407 151 B |
VW | 1J0 407 151 C |
VW | 1J0 407 365 A |
VW | 1J0 407 365 B |
VW | 1J0 407 365 C |
VW | 1J0 407 365 D |
VW | 1J0 407 365 H |
VW | 1J0 407 365 J |
VW | 1J0 407 366 A |
VW | 1J0 407 366 B |
VW | 1J0 407 366 C |
VW | 1J0 407 366 D |
VW | 1J0 407 366 H |
VW | 1J0 407 366 J |
VW | 1J0 411 315 |
VW | 1J0 411 315 B |
VW | 1J0 411 315 C |
VW | 1J0 411 315 G |
VW | 1J0 411 315 H |
VW | 1J0 411 315 J |
VW | 1J0 422 811 B |
VW | 1J0 422 812 B |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wahacz to podstawowy i zarazem kluczowy element układu zawieszenia samochodowego, który jest podzespołem eksploatacyjnym, wymagającym po jakimś czasie wymiany. Niestety stan dróg w naszym kraju nie należy do najlepszych a poszczególne elementy układu zawieszenia to jedne z najszybciej zużywających się części w aucie. To właśnie wahacze i znajdujące się w nich tuleje ulegają stosunkowo szybkiemu wyeksploatowaniu.
Wahacz to sztywny element układu zawieszenia, który podczas jazdy samochodem jest wprowadzany w cykliczny ruch obrotowy. Ponadto to podzespół, który łączy piastę koła z nadwoziem pojazdu. Na końcach wahacza umieszczone zostały tuleje metalowo-gumowe, odpowiedzialne za wytłumienie drgań przenoszonych z drogi.
Podstawowa rola wahaczy w każdym aucie sprowadza się do maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy oraz zapewnieniu tym samym jak największego komfortu podróżowania pojazdem. Jeżeli dochodzi do uszkodzenia jednego z wahaczy kierowcy nie pozostaje nic innego, jak jego najszybsza wymiana na nowy.
Uszkodzony wahacz zawieszenia nie tylko obniża komfort podróżowania. Jazda z niesprawnym wahaczem zawieszenia, poza mniejszym komfortem jazdy, wpływa także na gorszą kontrolę nad samochodem i płynność jazdy. Ponadto można tu zaobserwować efekt domino – awaria wahacza może przyspieszyć zużycie pozostałych elementów układu zawieszenia – np. końcówek drążka kierowniczego.
Kompletna wymiana wahaczy układu zawieszenia samochodowego niestety do najtańszych nie należy i potrafi nieco nadwyrężyć domowy budżet. Mimo to zawsze zaleca się wybór markowych wahaczy, dzięki czemu kierowca odzyska pierwotne cechy układu zawieszenia. Tylko takie wahacze znajdziecie na stronie naszego sklepu – iParts.pl.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.